554
Google представив дві нові функції зі штучним інтелектом
— Технології&Авто

Компанія Google, що належить Alphabet, заявила про запуск двох нових функцій на основі штучного інтелекту (ШІ) для рекламодавців.
Про це повідомляє Reuters.
Читайте
також: Є
хвилинка? Опитування від Finance.ua
У компанії заявили, що одна з нових функцій, яка називається Demand Gen, використовуватиме штучний інтелект для розміщення фото- та відеореклами рекламодавця на кількох платформах Google, таких як Gmail та канал в YouTube.
Штучний інтелект позбавить рекламодавців необхідності думати про те, де вони повинні розміщувати свою рекламу.
Зазначається, що друга нова функція використовуватиме штучний інтелект для пошуку найкращих місць розміщення реклами з метою збільшення кількості переглядів відеореклами бренду.
У компанії заявили, що бренди отримали в середньому на 40% більше переглядів відео за допомогою нового інструменту.
На думку Google, використовуючи штучний інтелект, щоб усунути частину «важкої роботи» для рекламодавців, бренди зможуть більше зосередитися на своїй маркетинговій стратегії.
Finance.ua вже й в Instagram. Доєднуйтесь!
За матеріалами: Укрінформ
Поділитися новиною
Також за темою
В Україні змінили правила торгівлі вживаними автомобілями
Кабмін назвав дату остаточного відключення 3G в Україні
Що робити, якщо втратили українські номерні знаки в Польщі (алгоритм)
Дональд Трамп заробив на криптопроєктах майже $2,4 млрд
У Китаї показали бойових роботів-собак нового покоління (відео)
США встановлюють трекери, щоб відстежувати відправку чипів до Китаю — Reuters