Google прагне перехопити у Meta партнерство з Ray-Ban для створення власних «розумних» ШІ-окулярів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Google прагне перехопити у Meta партнерство з Ray-Ban для створення власних «розумних» ШІ-окулярів

Технології&Авто
233
Google прагне перехопити у Meta партнерство з Ray-Ban для створення власних «розумних» ШІ-окулярів
Google прагне перехопити у Meta партнерство з Ray-Ban для створення власних «розумних» ШІ-окулярів
Google звернувся до материнської компанії Ray-Ban EssilorLuxottica з обговоренням ідеї створення брендових окулярів з ШІ-моделлю Gemini. Попри те, що зараз EssilorLuxottica співпрацює з Meta.
Про це пише Android Authority з посиланням на ексклюзив The Verge.
Нещодавно Meta оновила свою лінійку розумних окулярів Ray-Ban і додала у них ШІ-помічника. Хоча перші окуляри Meta випустила ще у 2021 році, оновлені аксесуари за кілька місяців купили більше, ніж за попередні два роки.
Тож тепер Meta розглядає можливість багатомільярдної інвестиції у франко-італійську групу вартістю €87 млрд EssilorLuxottica, пише Financial Time, та придбати 5% акцій компанії. Проте немає гарантій, що це таки станеться.
Тим часом Google також розглядає можливість знову вийти на ринок розумних окулярів і запартнеритись саме із Ray-Ban.
Журналісти пишуть, що техногігант звертався до материнської компанії бренду, щоб обговорити це питання. Але все ще малоймовірно, що Meta через це втратить свого партнера.
Водночас Google об’єдналася з Samsung і Qualcomm для створення конкурента Apple Vision Pro — Samsung XR. Він може з’явитися вже 2025 році. Пошуковий техногігант працюватиме саме над розробкою платформи для гарнітур і розумних окулярів.
Тож навіть якщо Google переконає виробника Ray-Ban випустити смартокуляри Gemini, до комерційного релізу ще дуже довго.
Це не перша спроба Google вийти на ринок розумних окулярів. Майже 10 років тому вони намагалися запустити Google Glass у партнерстві з Luxottica (до об’єднання з Essilor).
Однак тоді це популярності не отримало, зокрема через питання конфіденційності, обмежений час автономної роботи, високу вартість і відсутність чітких кейсів використання. У 2015 році компанія зняла окуляри з продажу.
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас