0 800 307 555
0 800 307 555

Ford остаточно зняв з виробництва легендарний Focus

Технології&Авто
202
Ford остаточно зняв з виробництва легендарний Focus
Ford остаточно зняв з виробництва легендарний Focus
Американський автогігант Ford офіційно припинив виробництво моделі Focus, яка протягом майже трьох десятиліть залишалася однією з найпопулярніших у світі та особливо улюбленою серед українських водіїв.
Про це пише Autocar.
Останній автомобіль зійшов з конвеєра 15 листопада.
Focus випускали 27 років і за цей час продали близько 12 мільйонів авто, що зробило модель культовою у сегменті компактних сімейних машин.

Чому Ford закрив модель Focus

Рішення зняти Focus з виробництва було ухвалено ще у 2022 році. Воно пов’язане зі стратегічним планом Ford прискорити перехід європейської лінійки на електромобілі.
Фактично Focus замінюють дві нові електричні моделі:
  • Ford Explorer EV;
  • Ford Capri EV.
Обидва електрокросовери побудовані на платформі MEB від Volkswagen Group і за розмірами близькі до Focus.

Що буде із заводом у Саарлуїсі

Припинення виробництва Focus означає, що завод у Saarlouis тепер не випускає жодної моделі.
Ford раніше заявляв, що не має планів запускати там нове виробництво, і поки що компанія не знайшла покупця для підприємства.
Таким чином, майбутнє заводу залишається невизначеним.

Яка модель прийде на заміну Focus

Хоча Focus офіційно знято з виробництва, Autocar повідомляє, що компанія вже працює над новим середньорозмірним кросовером, який має заповнити порожнечу у модельному ряді:
  • дата запуску: 2027 рік;
  • трансмісії: гібридна та електрична версії;
  • модель не замінюватиме Ford Kuga, а продаватиметься поруч із ним.
Це означає, що Ford формує нову архітектуру модельного ряду, де кросовери та електромобілі стають основою.

Як зникнення Focus та Fiesta змінило позиції Ford у Європі

Закриття двох масових моделей — Focus та Fiesta (виробництво якої завершили у 2023 році) — істотно вплинуло на частку Ford на європейському ринку.
За даними ACEA:
  • у 2015 році Ford був № 2 в Європі;
  • у 2024 році — вже № 12;
  • ринкова частка бренду скоротилася майже вдвічі.
Втрата доступних хетчбеків змінила структуру продажів компанії та її позиціонування.
Бренд працює над стратегією повернення до числа найбільш продаваних марок у Європі.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас