2060
Continental розробив нову гальмівну систему для електромобілів
— Технології&Авто

Специфіка електромобілів відносно гальмівних систем полягає у присутності функції рекуперації. Тобто електромобілі майже завжди використовують енергію гальмування для підзаряджання батареї тому вимоги до звичайної гальмівної системи залишаються мінімальні.
У Continental скористались цим і зробили гальмівні супорти значно меншими та легшими. Зменшення ваги та зменшення тертя між колодками та ротором має призвести до трохи кращого запасу ходу для будь-якого електромобіля наступного покоління, який буде використовувати цю технологію.
«Підвищення ефективності є основною метою оптимізації електромобілів», — пояснює Домінік Гісс, голова відділу продуктів із фрикційними гальмами підрозділу гідравлічних гальмівних систем Continental.
«Чим менші втрати електроенергії, тим більший запас ходу автомобіля. Гальма можуть зробити свій внесок у це, що досі не використовувалося», — пояснив він.
Continental вирішила зменшити розміри, оскільки рекуперація використовується частіше, ніж звичні гальма EV. Ганноверський постачальник підкреслює, що рекуперація використовується «у понад 80 відсотках усіх ситуацій уповільнення», не вдаючись у дрібні деталі.
За матеріалами: Телеканал 24
Поділитися новиною
Також за темою
Ferrari представила новий флагман (фото, відео)
Колишні топи Google запустили стартап AegisAI для боротьби з фішингом і шкідливими листами
Apple прибрала з продажу чотири моделі iPhone після релізу серії iPhone 17
Microsoft офіційно закриває додаток Outlook Lite для Android
Додаток Gemini розширюється на аудіофайли
Власники iPhone 14 і 15 отримують рік супутникового зв’язку