62
Чому не варто заливати преміум-бензин у звичайний двигун
— Технології&Авто

Автовласникам важливо пам’ятати: вибір палива для автомобіля має базуватися на рекомендаціях виробника. Найточніша інформація зазвичай зазначена у посібнику з експлуатації та на кришці лючка бензобака, де вказано оптимальне октанове число — наприклад, А-95 або «не нижче А-92».
Заливання бензину з нижчим октановим числом, ніж рекомендовано, може призвести до детонації — передчасного вибухового згоряння суміші. Це створює додаткове навантаження на поршні, шатуни та клапани, перегріває камеру згоряння, знижує потужність двигуна та підвищує витрату палива, пише портал mmr.net.ua.
Натомість бензин із вищим октановим числом зазвичай не шкодить сучасним двигунам, але не дає суттєвого приросту потужності чи економії палива, а переплата за дорогий преміум-бензин буде марною.
Цифри на бензині позначають його октанове число. А-92 підходить для старих авто з низьким ступенем стиснення, А-95 оптимальний для більшості сучасних машин, а А-98 потрібен лише для високофорсованих двигунів. Використання преміум-бензину для «очищення» мотора — міф: його користь пов’язана не з октановим числом, а з конкретними миючими присадками у марці палива.
🧐 Розсилка Finance.ua про
гроші. Це помічник, який допомагатиме
поводитися розумно з грошима. Тут
ви знайдете практичні поради, перевірені
сервіси, секрети економії та заробітку,
які будете отримувати 1 раз на 2 тижні
на вашій пошті. Долучайтеся та отримуйте
найкорисніший контент від нас!
Розсилка Finance.ua про гроші
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.Поділитися новиною
Також за темою
Скільки населення у світі має доступ до 5G (інфографіка)
Google глобально розширює режим ШІ та додає нові функції
Чому не варто заливати преміум-бензин у звичайний двигун
5 корейських кросоверів, які дуже швидко іржавіють
Opel показав Corsa GSE Vision (фото)
ТОП-10 найпопулярніших мотоциклів на внутрішньому ринку (інфографіка)