0 800 307 555
0 800 307 555
ПРОМО

Будівництво, автотранспорт і торгівля: які галузі найактивніше кредитуються у 2025 році

Кредит&Депозит
8
У 2025 році структура комерційного кредитування малого та середнього бізнесу в межах партнерських програм банків і виробників / постачальників знаряддя для бізнесу зазнала помітних змін.
За даними аналітиків Глобус Банку, попит на кредити перерозподілився між секторами, які демонструють стійкість до воєнних викликів та мають значний потенціал розвитку. Найбільше кредитів було надано компаніям будівельної галузі, автотранспорту, гуртової торгівлі та виробничих підприємств.
Про це розповіла Оксана Шульга, директор департаменту малого та середнього бізнесу Глобус Банку.
За її оцінками, у 2025 році лідером за обсягами кредитування стала будівельна галузь, на яку припадає близько 25% всіх наданих позик за партнерськими програмами. Це зумовлено активним відновленням пошкодженої інфраструктури, розвитком будівництва житла, зростанням попиту на спеціалізоване обладнання, техніку і транспорт. За словами експертки, будівельні компанії активно інвестують в оновлення парку техніки, модернізацію виробничих потужностей.
На другому місці — автотранспортна галузь, частка якої у кредитному портфелі становить близько 23%. У цей сектор входить фінансування придбання вантажівок, причепів, напівпричепів, техніки для пасажирських перевезень та іншого комерційного транспорту.
Третю позицію займає гуртова торгівля, що забезпечує приблизно 20% кредитів, оформлених у межах партнерських програм. Підприємства цієї галузі традиційно демонструють високу динаміку, оскільки потребують постійного оновлення обладнання, складських приміщень, транспортної логістики та засобів для автоматизації.
Окрему частку — до 15−17% — сформували виробничі галузі, включаючи невеликі й середні підприємства, які закуповують верстати, станки, спеціалізовані лінії та допоміжну техніку.
Частка інших галузей не перевищує 7−10%.
Вона пояснює, що перерозподіл галузей за рівнем кредитування відображає реальні економічні процеси та адаптацію бізнесу до умов війни.
«Кредитуються саме ті галузі, які попри важкі воєнні умови демонструють сталий розвиток або мають потужний потенціал для зростання. Ми бачимо, що навіть у складний період підприємці шукають можливості для розширення діяльності, а банки — для підтримки таких клієнтів», — наголосила Оксана Шульга.
За матеріалами:
Глобус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас