Банківська система впоралася з наслідками ракетного терору по об'єктах енергетичної інфраструктури — банкір — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
ПРОМО

Банківська система впоралася з наслідками ракетного терору по об'єктах енергетичної інфраструктури — банкір

Кредит&Депозит
17
Банківська система виявилася досить підготовленою, витримавши березневі та квітневі ракетні, дронові атаки по українських об'єктах енергетичної інфраструктури. Однак певні труднощі в роботі відділень спостерігалися в містах, які зазнали найбільших уражень і де були запроваджені тимчасові відключення енергопостачання, зокрема в Харкові, Одесі, Дніпрі, Запоріжжі та низці інших.
Про це повідомив Сергій Мамедов, голова правління Глобус банку.
За його словами, проблеми з енергопостачанням, спричинені ракетним терором, варто сприймати, як тимчасові, адже, по-перше, понад 2/3 всіх банківських відділень приєднані до системи Power Banking, що передбачає безперебійне енергоживлення, безперешкодний доступ до мережі Інтернет, здійснення необхідних банківських операцій, посилений кіберзахист від хакерського втручання, загальне безпечне перебування громадян у відділенні тощо.
По-друге, на випадок можливих перебоїв мобільних операторів в банківських застосунках впроваджено цифровий підпис клієнта, який не потребуватиме отримання додаткового смс-підтвердження для списання коштів. Крім того, розширено перелік каналів для сповіщення клієнтів — це насамперед використання месенджерів, до яких прив’язані мобільні номери клієнтів.
По-третє, наразі більшість банківських операцій можна здійснювати дистанційно — через банківські застосунки: від найпростіших переказів до оформлення розтермінування, відкриття депозиту, банківської карти, перерахунку коштів на картки закордонних банків з мінімальною комісією, отримання кредиту тощо.
Експерт розповів, що у відділеннях очолюваного ним банку, розташованих в Одесі, Харкові, Дніпрі, Запоріжжі та Сумах, запроваджено посилений безстроковий протокол «Блекаут», завданням якого є цілковита безпека кожної проведеної операції, надання максимального спектра послуг, оперативне реагування на будь-які зовнішні загрози та оптимізація робочого часу згідно з безпековою ситуацією (залежно від специфіки операції точкове перенаправлення клієнтів до інших відділень), а також за потреби надання першої невідкладної допомоги клієнтам.
За його інформацією, у березні в зазначених містах кількість офлайн-звернень до банківських відділень скоротилася в середньому на 15%, при цьому кількість онлайн-звернень через банківський застосунок збільшилася в середньому на 25% (тут враховані звернення як дійсних клієнтів, так і тих, хто вперше встановив застосунок на смартфон). Крім того, робочий час відділень, дотримуючись загальних вимог до безпеки громадян (наприклад, у випадку повітряної тривоги), зменшився в середньому на 1,5 години.
«З жовтня 2022 року по квітень 2023 року Україна вже пережила „півріччя генераторів“, й отриманий досвід довів, що навіть в складних обставинах робота банківських відділень майже не змінилася (за винятком тих міст, де після березневих і квітневих атак спостерігаються тимчасові обмеження та погодинні відключення світла). Можна сказати, що робота банківських відділень зупиниться лише в найгіршому і найскладнішому випадку — коли воєнна загроза стане непоборною та виникне потреба в евакуації громадян», — підкреслив Сергій Мамедов.
За матеріалами:
Глобус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас