ПРОМО
Арсенал Страхування взяли участь у Cannes Young Lions Marketers Competition 2025!
— Страхування
55
Щороку маркетологи з усього світу збираються навколо одного з найпрестижніших конкурсів у креативній галузі — Cannes Lions, або по-нашому Канські Леви.
І нещодавно до цього світового двіжу долучилась і команда наших маркетологів — ми взяли участь у Cannes Young Lions Marketers Competition 2025!
Ну ви ж знаєте, коли маркетологи «Арсенал Страхування» кажуть, що можуть все, вони не жартують.
Цього разу ми не просто вигадали «якись там креативчик», ми створили креатив, який увійшов у шорт-лист конкурсу, у топ-5 найкращих робіт з усієї України!
Вам, напевно, цікаво, що ж ми там такого робили?
Ми працювали над глобальним викликом, який стоїть перед Kormotech — найбільшою pet-food компанією України, яка вже експортує у 43 країни, — як завдяки соціальній ініціативі зробити бренд ще більш помітним у Центрально-Східній Європі й водночас вирішити проблему безпритульності тварин.
Серйозна тема, великий виклик і купа натхнення. Ми заглибились у культуру ставлення до тварин, вивчили тренди, цифри, емоції — і народили креативну ідею, яка й потрапила до фінального шорт-листа конкурсу.
«Ну і що далі?» — запитаєте ви.
А далі, друзі… на жаль в Канни ми не їдемо.
Поки що не їдемо. Хоча були дуже дуже близько!
Так, цього разу не в трійці.
Але ми вже там, де хочуть бути багато хто і тепер ми точно знаємо, що ми — вогонь.
Ми вдячні за цей шалений досвід організаторам, нашим менторам, і, звісно, Kormotech LLC / ТзОВ Кормотех — за відкритість і крутий сенс, з яким ми працювали.

За матеріалами: Арсенал Страхування
Поділитися новиною