97 транспортів: як КМДА бореться з наслідками закриття станцій — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

97 транспортів: як КМДА бореться з наслідками закриття станцій

Особисті фінанси
614
77 автобусів та 20 тролейбусів перевозять пасажирів за маршрутами № 2-М та № 43-К, що дублюють рух закритою ділянкою «синьої» гілки метро.
Про це повідомили в КМДА.
Рух наземного транспорту було оперативно організовано з п’ятниці, 8 грудня, у зв’язку з початком ремонту перегінного тунелю від станції метро «Теремки» до станції «Либідська».
Також внесено зміни у роботу світлофорних об'єктів для надання права пріоритетного проїзду рухомому складу громадського транспорту на вул. Васильківській та просп. Голосіївському.
Завдяки посиленню роботи маршруту № 50-К вдалося частково переорієнтувати пасажиропотік з Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену на Святошинсько-Броварську.
Фахівці працюють над терміновим запровадженням відокремленої смуги руху для громадського транспорту на вул. Васильківській та площі Либідській. Рух відокремленою смугою організують з понеділка, 11 грудня.
До завершення ремонтних робіт, організовано рух наземного транспорту за маршрутами:
Тимчасовий автобусний маршрут № 2-М «Кібернетичний центр — ст. м. «Теремки» — ст. м. «Либідська», на якому працюють 77 автобусів з інтервалом руху 1 хв.
  • Тимчасовий тролейбусний маршрут № 43-К «Кібернетичний центр — ст. м. «Либідська», на якому працюють 20 тролейбусів з інтервалом у 3 хв.
  • Шлях автобусного маршруту № 38 подовжено до ст. м. «Либідська». На маршруті працюють 5 автобусів з інтервалом у 17 хв.
  • На тролейбусному маршруті № 50к «вул. Милославська — пл. Дарницька» збільшено кількість рухомого складу. Працюють 10 тролейбусів з інтервалом у 9 хв.

Довідка Finance.ua:

  • З 9 грудня Київський метрополітен зупинено рух між станціями «Теремки» та «Либідська» через необхідність термінового проведення ремонту на перегінному тунелі між станціями.
  • У КП «Київський метрополітен"повідомляють, що зупинка руху поїздів метро між станціями — вимушений крок, щоб уникнути позаштатної ситуації під час руху, оскільки з’явився ризик втрати стійкості тунельних споруд через нерівномірні процеси розущільнення, віброповзучість навколо ґрунтового масиву та навантаження на тунельну оправу.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас