8537
Польша выплачивает сотни злотых на украинских детей. Как их получить заробитчанам
— Личные финансы
Білорусь уже кілька років займається розробкою власних електромобілів, та лише зараз нарешті продемонструвала один з подібних зразків під назвою Academiс electro.
Про це повідомляє портал ITC.ua.
«Електромобіль у формфакторі мікро-пікап (3720×1690×1600 мм) був розроблений Об’єднаним інститутом машинобудування Національної академії наук Білорусі», — йдеться в повідомленні.
Зазначається, що макетний зразок Academiс electro побудований за каркасно-панельній технології – в його основі лежить просторовий каркас, зварений з металевих профілів. Кузовні панелі відформовані з пластику, кокон кабіни теж зроблений з пластику, але для посилення конструкції його вклеїли в каркас.

«Вантажний відсік має об’єм близько 650 літрів, задній борт не відкидаються, а відкривається справа наліво. Внутрішня поверхня кузова покрита спеціальною зносостійкою фарбою. Вантажопідйомність пікапа становить близько 350 кг, при цьому передбачена можливість встановлення причіпного пристрою», — підкреслює видання.

«Вантажний відсік має об’єм близько 650 літрів, задній борт не відкидаються, а відкривається справа наліво. Внутрішня поверхня кузова покрита спеціальною зносостійкою фарбою. Вантажопідйомність пікапа становить близько 350 кг, при цьому передбачена можливість встановлення причіпного пристрою», — підкреслює видання.
Технічні характеристики серійного електромобіля будуть залежати від побажань замовника. На першому зразку Academiс electro встановлений електродвигун номінальною потужністю 58/80 кВт.

Розрахункова максимальна швидкість — до 110 км/год, але в дослідному зразку її обмежили до 50 км/год. Батарея на 20 кВт*год дозволяє проїхати від одного заряду до 150 км. Доступ до батареї здійснюється через люк в підлозі вантажного відсіку. Заряджається Academic від трифазної розетки приблизно за 2 години, але в перспективі він буде здатний підключатися і через роз’єм CHAdeMO для швидкої зарядки.

Розрахункова максимальна швидкість — до 110 км/год, але в дослідному зразку її обмежили до 50 км/год. Батарея на 20 кВт*год дозволяє проїхати від одного заряду до 150 км. Доступ до батареї здійснюється через люк в підлозі вантажного відсіку. Заряджається Academic від трифазної розетки приблизно за 2 години, але в перспективі він буде здатний підключатися і через роз’єм CHAdeMO для швидкої зарядки.
По материалам: Газета по-Українськи
Поделиться новостью