НБУ продал рекордный объем валюты, чтобы сдержать падение гривны
Міністерство внутрішніх справ пропонує істотно переписати порядок видачі водійських посвідчень і допуску громадян до керування транспортними засобами.
В основному зміни стосуються правил підтвердження водійських навичок і порядку проведення практичних іспитів.
Проект МВС вносить в положення про порядок видачі водійських посвідчень друге доповнення. У ньому вказані коди, які замість діючих зараз піктограм будуть записувати в графу “12” посвідчення з метою позначити додаткову інформацію про водія або обмеження, що накладаються на нього.
Крім вищенаведених медичних даних (про обов’язкове використання лінз, протеза тощо), в посвідченні можуть почати вказувати 76 позначень про обов’язковий конструктивний пристрій керованого ТЗ (модифікована трансмісія, гальмо, що приводиться в дію коліном, додатковий комплект паралельних педалей і т. д.).
У тій же графі у водіїв, які складали іспит на машині з автоматичною коробкою передач, з’явиться відповідна відмітка.
Коди з інформацією про обмеження такі:
- управління тільки в денні години (наприклад, починаючи через годину після сходу сонця і закінчуючи за годину до заходу сонця);
- управління тільки в радіусі __ км від місця проживання власника або тільки в межах міста/регіону;
- керування транспортним засобом без пасажирів;
- тільки для їзди зі швидкістю не більше ніж __ км/год;
- управління дозволено тільки в супроводі власника посвідчення водія не меншої еквівалентної категорії;
- без причепа;
- заборона управління на автомагістралях;
- заборона управління під впливом алкоголю;
- тільки керування транспортними засобами, обладнаними алкозамками, відповідно до норми EN 50436.
Володимир Караваєв зазначає, що описаних обмежень для водіїв і вимог до конструкції автомобіля просто немає в українському законодавстві і, відповідно, немає органів влади, які мають право їх застосовувати до водія.
“Зрозуміло, що щодо обов’язку носити окуляри – є медкомісія. Але щодо конструкції – наприклад, там є вимога щодо максимальної сили тиску на гальмівну педаль з конкретним показником, – або обмежень для водія, зокрема, виїжджати за межі певного району – у нас просто немає механізму, хто буде визначати ці обмеження і їх контролювати”, – говорить Караваєв.
Сервіс оформлення електронних полісів автоцивілки
По материалам: РБК-Україна
Поделиться новостью