Зеленский ветировал закон о госфинансировании партий — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Зеленский ветировал закон о госфинансировании партий

Казна и Политика
258
При купівлі житла на вторинному ринку варто провести ретельну перевірку інформації про обраний об’єкт нерухомості. Для цього потрібно скористатися реєстрами, завдяки яким можна себе убезпечити від шахрайських схем. Водночас ціни на житло в Києві на вторинному ринку продовжують зростати. Про це пише flombu.
Процес перевірки потенційного житла включає кілька етапів.
1. Встановлюємо власника.
Перш за все потрібно отримати інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно і дізнатися, кому належить житло, чи накладено на нього обтяження.
З такою довідкою можна дізнатися: хто власник квартири; чи є співвласники будинку; дату і підстави придбання квартири у власність; чи зареєстровані якісь права на нерухоме майно, крім права власності (оренди, господарського відання, оперативного управління); чи є щодо нерухомого майна будь-які обтяження (арешт, заборона відчуження, іпотека).
Власник житла повинен надати правовстановлюючі документи, які підтверджують те, що саме він є власником. І, звісно, тільки оригінали. Копії документів у цій справі «не проходять».
Зеленский ветировал закон о госфинансировании партий
До правовстановлюючих документів, які підтверджують право власності на нерухомість, належать:
  • договір купівлі-продажу;
  • договір дарування;

Як працюватиме програма іпотеки під 7%

  • договір міни;
  • свідоцтво про право на спадщину;
  • рішення суду.
2. Перевірка на спір.
Встановити, чи було житло предметом судових спорів. На вебпорталі Судова влада України потрібно виконати пошук за ПІБ власника житла.
3. Перевірка наявності боргів.
Для цього в Єдиному реєстрі боржників потрібно перевірити, чи є у власника квартири заборгованість зі сплати комунальних платежів.
4. Перевірка на шахрайство.
У державного реєстратора необхідно дійзнатися, кому і коли переходило право власності на нерухоме майно. Потрібно надати документ, що засвідчує особу, та сплатити адміністративний збір. Якщо під час цього аналізу з’ясується, що власники будинку часто і швидко змінювалися, — варто на це звернути увагу. Адже така інформація може вказувати на вчинення шахрайства з нерухомим майном.
5. Нотаріальне оформлення договору купівлі-продажу.
Такий договір має бути правильно оформлений. Для цього потрібно звернутися до нотаріуса.
Перед оформленням договору нотаріус перевіряє документи на нерухомість. Скажімо, якщо документ старий і інформація не міститься у реєстрі, започаткованому з 2013 року, нотаріус надсилає усі необхідні запити, щоб отримати підтвердження про реєстрацію такого майна.
Також нотаріус перевіряє дані щодо наявності у квартирі незаконних добудов чи перепланувань; отримує дозвіл на відчуження майна за наявності дітей до 18 років та/або обмежено дієздатних/недієздатних осіб.
Нотаріус не оформить договір купівлі-продажу квартири, не перевіривши відомості про всіх власників і покупців. Це зменшує ризики отримати проблемне майно.
До речі, щоб не чекати роками і не збирати так довго потрібну суму на власний будинок або квартиру, можна скористатися іпотекою. Якщо ви хочете зупинитися саме на цьому рішенні, Finance.ua вже запустив безкоштовний каталог з іпотеками.

Іпотека на житло в Україні. Безкоштовний каталог 🏡

По материалам:
Інтерфакс-Україна
Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter , чтобы сообщить нам об этом.

Поделиться новостью

Подпишитесь на нас