Как государство будет поддерживать бизнес в «красных» зонах — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Как государство будет поддерживать бизнес в «красных» зонах

Казна и Политика
596
Найбільша дебетова електронна платіжна система PayPal оголосила про наміри створити в Китаї локальний гаманець, орієнтований на міжнародні платежі.
Як повідомляє CNBC, у січні цього року американська фінансова компанія стала першою іноземною фірмою, що на 100% володіє платіжною платформою в Китаї, але дотепер мовчала про свої плани.
Ханна Цю, генеральний директор PayPal в Китаї, зазначила, що компанія планує запустити внутрішній гаманець. Але замість того, щоб конкурувати з домінуючими місцевими гравцями Alipay і WeChat Pay за внутрішні платежі, PayPal зосередиться на міжнародних платежах.
«Наш майбутній бізнес в основному пов’язаний з транскордонними угодами… На нашому закордонному ринку більш як 377 млн індивідуальних користувачів і понад 20 млн корпоративних користувачів», – сказала Цю.
«У нас велика мережа таких користувачів. Що нам потрібно зробити, так це «побудувати міст», доставити гарну китайську продукцію за кордон і привезти хорошу зарубіжну продукцію назад в Китай», – додала вона.
Маючи разом понад мільярд користувачів, WeChat і Alipay домінують на внутрішньому ринку мобільних платежів Китаю. Ці програми дозволяють користувачам платити онлайн або в фізичних магазинах.
Цю наголосила, що PayPal не конкуруватиме з цими двома сервісами.
«У нас немає прямої конкуренції з місцевими платіжними компаніями. Замість цього ми активно з ними співпрацюємо. Я не перераховуватиму назви компаній, але у нас дуже глибоке співробітництво з деякими місцевими компаніями», – розповіла вона.
По материалам:
Інтерфакс-Україна
Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter , чтобы сообщить нам об этом.

Поделиться новостью

Подпишитесь на нас