170 тыс. грн или 3 года тюрьмы: наказание за подделку COVID-сертификатов — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

170 тыс. грн или 3 года тюрьмы: наказание за подделку COVID-сертификатов

Казна и Политика
1990
Недостатній рівень фінансової грамотності споживачів може призвести до недобросовісної діяльності надавачів фінансових послуг, які користуються їхньою неуважністю. Це може бути договірне списання коштів на погашення простроченої заборгованості за кредитним договором.
Про це пише Координаційний центр з надання правової допомоги
«Останнім часом трапляються ситуації, коли споживач, звернувшись до банку з метою отримати певні фінансові послуги, у тому числі відкрити кредитний рахунок, підписує анкету-заяву про приєднання до певних умов та правил надання банківських послуг. Зазначені умови та правила надання банківських послуг, як правило, не надаються споживачу співробітником банку у паперовому вигляді під час підписання анкети-заяви, а лише зазначається, що такі документи є типовими і з ними можна ознайомитися на офіційному вебсайті банку у певному розділі», — сказано в повідомленні.
Згодом виявляється, що підписавши анкету-заяву, споживач автоматично доручив банку списувати кошти з його рахунків, відкритих у валюті кредитного ліміту, в межах сум, що підлягають сплаті банку за договором, у разі настання термінів платежів, а також списувати кошти з карткового рахунка у разі настання термінів платежів за іншими договорами клієнта.

Стягнення по-новому. Що чекає на боржників 💰

Експерти кажуть, що можливість автоматичного списання банком коштів з рахунку клієнта буде законним лише в тому випадку, коли такі умови прямо передбачені в кредитному договорі, який клієнт підписав. У випадку зазначення такого списання тільки в правилах банківських послуг конкретного банку, таке автоматичне відрахування є незаконним.
Що потрібно робити, якщо банк все ж таки незаконно списує кошти на погашення заборгованості:
  • найперше — варто звернутися до фінансової установи, наприклад, безпосередньо до працівника банку, або зателефонувати на «гарячу лінію», або надіслати письмову скаргу на ім’я керівника установи щодо умов надання фінансових послуг.
Якщо питання не вдалося вирішити, споживач має право звернутися до Національного банку України:
  • заповнити онлайн-форму на вебсайті
  • направити звернення на адресу електронної пошти: nbu@bank.gov.ua;
  • направити звернення на адресу: 1 601, м. Київ, вул. Інститутська, 9;
  • зателефонувати до контакт-центру: 0 800 505 240.
Що вказати у зверненні. Викласти суть питання, найменування та реквізити (за наявності) установи, якої стосується звернення, прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання та адресу електронну пошту заявника.
Якщо вищевказані дії не дали бажаного результату, споживач має право звернутись до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.
До речі, на депозиті можна заробляти більше, якщо скористатися програмою «Бонус до депозиту» від Finance.ua. Більше про програму і вигоди можна дізнатися за посиланням.

Отримати більше з депозиту

По материалам:
Finance.ua
Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter , чтобы сообщить нам об этом.

Поделиться новостью

Подпишитесь на нас