Банки смогут распоряжаться накопительными пенсиями украинцев — Третьякова
У законі «Про житловий фонд соціального призначення» є перелік тих, хто має право на отримання безкоштовного житла. До таких категорій належать діти з інвалідністю та сироти, сім’ї, де є більше 5 дітей, ті, чиє житло визнали аварійним чи таким, де не можна проживати та багато інших категорій.
Finance.ua як портал, що дбає про ваші доходи, дослідив, які документи потрібні для отримання такого житла.
Процедура отримання житла не проста. Є інструкції про кожен етап, включно з даними, в якій теці подається пакет документів.
Документи. Для потрапляння на житловий облік
потрібно надати у органи місцевого самоврядування такі папери:
потрібно надати у органи місцевого самоврядування такі папери:
- заяву про прохання взяти на соціальний облік;
- довідка про склад сім’ї;
- довідка про сукупні доходи сім’ї;
- перша сторінка та сторінка про прописку паспорту та ІНН кожного з членів сім’ї (копії);
- свідоцтво про нарождення дітей;
- посвідчення (копія) учасника бойових дій, сім’ї загиблого;
- довідка переселенця;
- документи, які підтверджують, що ви маєте право на поліпшення умов проживання (кількість «квадратів» на людину, площа квартири чи будинку, права на власність, якщо хтось має житло);
- висновок комісії, щодо аварійності та небезпечності місця проживання;
- свідоцтво про шлюб або його розірвання (копії);
- довідка з місця роботи;
- висновок лікарсько-консультаційної комісії або довідка про інвалідність.
Розгляд заявки та перевірка документів триває протягом 30 календарних днів. Після чого кандидат отримує листа з повідомленням про постановку на облік або відмову. У разі позитивної відповіді у тому ж листі фіксується номер у черзі, який було присвоєно сім’ї або особі.
Відмову можна оскаржити в суді.
Читайте більше в матеріалі Хто в Україні може отримати безкоштовне житло. І що для цього потрібно
По материалам: УБР
Поделиться новостью