Збій у роботі Sense Bank, Vodafone та інших (оновлюється) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Збій у роботі Sense Bank, Vodafone та інших (оновлюється)

679
Збій у роботі Sense Bank, Vodafone та інших (оновлюється)
Збій у роботі Sense Bank, Vodafone та інших (оновлюється)
Тимчасові технічні проблеми сталися в Sense SuperApp.
Про це повідомили у прес-службі Sense Bank.
Згідно з повідомленням, там не відображаються картки та рахунки, не працюють перекази, оплата послуг та обмін валют. Крім того, у додатку неможливо купити облігації та відкрити депозити та кредити.
Цифровий банк зараз переживає незаплановану технічну перерву.
Також користувачі мережі стверджують про збій у роботі мобільного оператора Vodafone, проте компанія поки що офіційно не коментувала це.
У ЗМІ поширюється інформація про те, що по всьому світу спостерігаються технічні збої в роботі телеканалів, аеропортів та банків, ймовірно, через антивірус Crowdstrike.

Що ще відомо

Збої спостерігаються також в інших іноземних компаніях, банках, комунальних підприємствах, авіакомпаніях, ЗМІ, телекомунікаціях та інших сервісах. Однак, як повідомляють іноземні ЗМІ, це не кібератака, а збій у системі безпеки CrowdStrike.
Федеральне управління цивільної авіації США повідомило, що авіакомпанії United Airlines та Delta Airlines призупинили польоти через проблеми зі зв’язком. Призупинила польоти і турецька Turkish Airlines, а також кілька аеропортів Великобританії.
Британський телеканал SkyNews було відключено від мережі через глобальний збій. Індійський канал новин Times Now повідомляє, що причиною глобального збою є «нещодавнє оновлення CrowdStrike». Збої в системі почалися також у всіх аеропортах Іспанії.
Авіакомпанії Delta і American Airlines, які базуються в США, оголосили «глобальну зупинку» всіх своїх рейсів. А в Австралії авіакомпанії Virgin Australia і Jetstar також були змушені затримати або скасувати рейси.
Про проблеми з бронюванням квитків і реєстрацією повідомили також турецька компанія Turkish Airlines та індійська SpiceJet. Bloomberg пише, що збій «спричиняв» хаос у кількох аеропортах Австралії. За даними агентства, в аеропортах Мельбурна, Аделаїди і Перта порушено проведення реєстрації, частину рейсів затримано. Про аналогічні проблеми повідомили в аеропортах Німеччини, Японії, Іспанії та Нідерландів.

У чому проблема

Багато користувачів Windows по всьому світу спостерігають помилку BSOD або синій екран смерті, який теж пов’язаний з оновленням CrowdStrike компанії CrowdStrike Holdings Inc.
В офіційному оновленні служби Microsoft 365, розміщеному на сайті X раніше цього дня, йдеться, що «ми розслідуємо проблему, яка впливає на здатність користувачів отримувати доступ до різних програм і служб Microsoft 365».
Представник Microsoft заявив, що компанія вивчає ситуацію.
Перші збої з’явилися в США пізно ввечері в четвер, що пов’язано зі збоями в роботі сервісів Microsoft, включаючи Azure і 365. Денверська авіакомпанія Frontier Airlines, що входить до складу Frontier Group Holdings Inc., призупинила польоти більш ніж на дві години. Авіакомпанія скасувала загальнонаціональну паузу у вильотах і почала процес відновлення польотів з 23:00 за нью-йоркським часом.
Група LSE, яка управляє Лондонською фондовою біржею, заявила, що стикається з глобальною технічною проблемою, яка перешкоджає публікації новин. В Азії японські користувачі почали повідомляти про збої в роботі сервісів, зокрема Microsoft 365 — офісного програмного забезпечення компанії, доступного в Інтернеті — у другій половині дня. Авіакомпанії в аеропортах Мумбаї та Гонконгу повернулися до ручної реєстрації пасажирів.
Останні збої сталися одразу після того, як Microsoft заявила, що вирішила проблему збоїв у роботі хмарних сервісів Azure. Раніше на сторінках статусу компанії повідомлялося, що Azure та Microsoft 365 зазнавали проблем протягом декількох годин.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас