Які автомобілі найкраще продаються в Україні: попит та ціни
Сьогоднішньому ринку притаманний цілий ряд тенденцій: стало менше переглядів (-11.5%) і дзвінків (-31.5%), але авто стали частіше додавати до Обраного (+9.1%). Про це свідчить аналітика порталу Auto.Ria.
«Схожу картину ми спостерігали на початку пандемії ковіду в 2020 році та на початку повномасштабного вторгнення навесні 2022-го. Така поведінка покупців свідчить про формування відкладеного попиту: авто шукають, вибирають і порівнюють, але рішення про купівлю відкладається на пізніше.
Покупці стали менше переглядати пропозиції до 4 000 $, що зумовлено більшою кількістю авто та швидшою їх купівлею. Через надмірну пропозицію бюджетних автомобілів, покупець може навіть не переглянути всіх варіантів, зупинившись на перших сторінках пошуку. Це суттєво загострює конкуренцію в цьому сегменті", — зазначають фахівці.
Експерти назвали ТОП-5 марок і моделей, які користуються найбільшим попитом серед покупців.
Як видно, Volkswagen Passat та Skoda Octavia залишаються популярними в різних цінових сегментах, що свідчить про високу довіру до них серед покупців. У авто вищого цінового діапазону більш популярні BMW, Audi, Tesla, і Mercedes-Benz.
Попит у регіонах
- Авто до 4 000 $
Найменша зацікавленість бюджетними автомобілями у Херсонській та Запорізькій областях — в середньому 59 та 72 перегляди на одне авто. Це може бути пов’язано з тим, що в цих регіонах продовжуються активні бойові дії. Найчастіше ж такі авто переглядають у Львівській (в середньому 137 перегляди на авто) та Київській (131 перегляд) областях.
У середньому авто цього класу додають до Обраного 5.8 разів. Перегляди номерів телефонів продавців знизились у всіх регіонах. Особливо у Кіровоградській та Чернігівській (-43%) областях. На противагу цьому, в Харківському, Київському та Волинському регіонах спад не такий значний.
- Авто від 4 000 $ до 6 000 $
Найменше авто такого класу переглядають у Кіровоградській та Житомирській областях — 94 та 105 переглядів відповідно. А найбільший інтерес на Київщині (152 перегляди) та Дніпропетровщині (121 перегляд).
Середній показник додавань до Обраного — 7.1 на авто.
- Авто від 6 000 $ до 10 000 $
Автомобілями цього цінового діапазону найменше цікавляться на Кіровоградщині та Миколаївщині — відповідно 99 та 93 перегляди на авто. А найбільше переглядів у Чернівецькій (135) та Львівській (164) областях. В середньому такі пропозиції переглядають 125 разів.
Середній показник по країні — 8 додавань.
Важливим є те, що спад у даному сегменті менший, ніж для дешевших авто. Це свідчить про більш стабільний інтерес.
- Авто від 10 000 $ до 20 000 $
У Миколаївській, Херсонській та Запорізькій областях авто з такими цінниками переглядають найменше. Проте, якщо розглядати падіння у відсоткових значеннях, тоді показники найбільше впали у Чернівецькій (129 переглядів, -13%) та Сумській (128 переглядів, -11.8%) областях. А найчастіше переглядають у Житомирській (147 переглядів) та Волинській (152 перегляди) областях.
Читайте також: Як купити авто зі США
В середньому в цьому сегменті авто переглядають 134 рази. Середній показник додавань — 8.5 разів на одне авто такого класу. Спад у цьому сегменті теж менший, ніж у попередніх.
- Авто від 20 000 $
Найменше преміум авто цікавлять покупців Чернівецької та Миколаївської областей. Перегляди тут впали на 20.9%, до 128 та 103 переглядів відповідно. Найбільший інтерес у Житомирській, Волинській та Хмельницькій областях. Середній показник переглядів по країні — 144.2 на пропозицію. І це робить даний ціновий сегмент одним із найпривабливіших.
Середній показник додавань до Обраного — 8.2. У цьому сегменті спад переглядів телефонів продавців найменший, що свідчить про стабільніший попит. Найбільше цей показник просів у Херсонській області — -39.8%. А найчастіше номери телефонів преміальних авто переглядають у Рівненській області — в середньому 3.1 рази на авто. Це є найвищим показником серед усіх сегментів.
Каско дешевше, ніж у страховій
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною