42
У Нью-Йорку після запровадження плати за в’їзд у «зону заторів» поїздки стали швидшими
— Світ
![У Нью-Йорку після запровадження плати за в’їзд у «зону заторів» поїздки стали швидшими](https://resizer.finance.ua/41020b43156cd20918e6ce745035e8f2b58b64d6.jpg?url=https://finance-news-media.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/prod/1/d/1d3925b205560d9e82bd135f6b3492f7&fit=cover&w=382.5&h=)
Після запровадження плати за в’їзд до «зони заторів» у Нью-Йорку у січні 2025 року, середній час поїздки скоротився на 10−30%.
Про це повідомили у Транспортному управлінні міста, пише Gothamist.
Як змінилась ситуація на дорогах
Нове правило оплати за в’їзд у зону на південь від Центрального парку, де знаходяться Емпайр-Стейт-Білдінг, Таймс-сквер і вулиця Уолл-стріт, почало діяти з п’ятого січня 2025 року, і за місяць вже помітна позитивна динаміка.
Так середня тривалість поїздки через тунель Голланда у будні скоротилася на 48% за перші три тижні після запровадження плати за затори порівняно з тим самим періодом у 2024 році.
Час у дорозі на Вільямсбурзькому мосту зменшився на 30%, а на Кенал-стріт, відомій заторами, — на 27%.
У Транспортному управлінні відзначили, що зменшення заторів допомогло деяким автобусам прискорити рух.
Супротив і критика
Варто додати, що на початку не всі містяни підтримали нововведення, називаючи його «тоталітаризмом».
Конгресмен Майк Лоулер ще в листопаді закликав Дональда Трампа заблокувати ідею, і Трамп, як корінний житель Нью-Йорка, пообіцяв це зробити.
Влада Нью-Джерсі теж намагалася зупинити проєкт, посилаючись на екологічні ризики, але суд відхилив позов.
У соцмережах блогери навіть пропонували масовий саботаж — проїзд без оплати, щоб перевантажити систему камер чи засвічувати камери фіксації ліхтариками.
За матеріалами: Хмарочос
Поділитися новиною