7130
ТОП-10: на які автомобілі українці найчастіше встановлюють ГБО
— Технології&Авто

Основна причина, через яку автовласники вирішуються на встановлення газобалонного обладнання (ГБО), — бажання зменшити витрати на пальне.
Щоправда, ті часи, коли пропан-бутан на АЗС коштував удвічі дешевше за бензин, уже в минулому (хіба що рівняти ціну LPG до преміальних сортів типу А-100). Втім, певна економія на газовому паливі все ще зберігається.
Як йшли справи у цій частині ринку у першому півріччі? Саме це вивчили аналітики Інституту досліджень авторинку, й готові поділитися результатами цієї праці.
Сумарно впродовж перших 6 місяців 2025 року ГБО офіційно з’явилося (враховані лише ті факти переобладнання, які зареєстровані сервісними центрами МВС) на майже 5,9 тис. транспортних засобів. Для порівняння, у першій половині 2024 року це число складало 11,1 тис., у Н1−2023 — 17,7 тис.
Ось поділ за типами (Н1−2025):
- Легкові — 5806 переобладнань
- Вантажні — 108 переобладнань
- Автобуси — 4 переобладнання
Динаміка за місяцями виглядає наступним чином:

Окремо кількість інсталяцій за типами, у червні 2025:
- Легкові — 1052 переобладнання.
- Вантажні — 25 переобладнань.
- Автобуси — 0.
Про пальне: Цей рік почався з цінниками на АЗС у віконці «газ» з відмітки близько 35 грн/л. Проте далі ціна стрімко піднялася, адже почали діяти нові ставки акцизного збору, і далі водії купували пропан-бутанову суміш вже у середньому за 37 грн/л. Після зимового піка роздрібна ціна LPG поступово знижувалася, й зараз складає близько 34 грн/л.

За матеріалами: Інститут досліджень авторинку
Поділитися новиною
Також за темою
Експерти назвали автомобілі з двигунами, які практично «неможливо вбити»
Ford та Renault разом випускатимуть автомобілі
Honor оголосила про вихід першого у світі роботизованого смартфона (відео)
ЄС почав антимонопольне розслідування щодо Google через використання контенту ШІ
Google та Apple спільно працюють над спрощеним переходом між Android та iPhone
Відпочинок водіїв та обов’язкові тахографи: про що новий законопроєкт
