519
ТОП-10: на які автомобілі українці найчастіше встановлюють ГБО
— Технології&Авто

Основна причина, через яку автовласники вирішуються на встановлення газобалонного обладнання (ГБО), — бажання зменшити витрати на пальне.
Щоправда, ті часи, коли пропан-бутан на АЗС коштував удвічі дешевше за бензин, уже в минулому (хіба що рівняти ціну LPG до преміальних сортів типу А-100). Втім, певна економія на газовому паливі все ще зберігається.
Як йшли справи у цій частині ринку у першому півріччі? Саме це вивчили аналітики Інституту досліджень авторинку, й готові поділитися результатами цієї праці.
Сумарно впродовж перших 6 місяців 2025 року ГБО офіційно з’явилося (враховані лише ті факти переобладнання, які зареєстровані сервісними центрами МВС) на майже 5,9 тис. транспортних засобів. Для порівняння, у першій половині 2024 року це число складало 11,1 тис., у Н1−2023 — 17,7 тис.
Ось поділ за типами (Н1−2025):
- Легкові — 5806 переобладнань
- Вантажні — 108 переобладнань
- Автобуси — 4 переобладнання
Динаміка за місяцями виглядає наступним чином:

Окремо кількість інсталяцій за типами, у червні 2025:
- Легкові — 1052 переобладнання.
- Вантажні — 25 переобладнань.
- Автобуси — 0.
Про пальне: Цей рік почався з цінниками на АЗС у віконці «газ» з відмітки близько 35 грн/л. Проте далі ціна стрімко піднялася, адже почали діяти нові ставки акцизного збору, і далі водії купували пропан-бутанову суміш вже у середньому за 37 грн/л. Після зимового піка роздрібна ціна LPG поступово знижувалася, й зараз складає близько 34 грн/л.

За матеріалами: Інститут досліджень авторинку
Поділитися новиною