Страховий випадок за кордоном: як отримати компенсацію
Як діяти при настанні страхового випадку за кордоном, як звернутися до страховика і які проблеми зі здоров’ям покриває страховий поліс.
Про це пише visitukraine.
Порядок дій
Після настання страхового випадку під час перебування за кордоном, клієнт страхової компанії повинен зателефонувати асистанс компанії, контакти якої вказані у страховому договорі. Як правило, гарячі лінії таких сервісів працюють цілодобово.
По телефону, перш за все, клієнт має надати асистуючій компанії наступні дані:
1. Назву своєї страхової компанії;
2. Номер страхового договору, дату його складання та термін дії;
3. Повне ім’я застрахованої особи та дату народження;
4. Усний опис страхового випадку (хвороби, нещасного випадку тощо), опис потреби у допомозі;
5. Контактні дані та точне місцерозташування застрахованої особи;
Далі необхідно виконувати рекомендації компанії-асистанс, відповісти на їх додаткові запитання, якщо такі є. Так, оператори для початку можуть запропонувати звернутися до найближчого медичного закладу або приватного лікаря, який є партнером страховика. У цьому випадку доктор може сам приїхати до хворого/потерпілого, або за хворим приїде трансфер і доставить його у лікарню, якщо цього вимагає ситуація.
У деяких країни, незалежно від наявності та умов страхового договору, будь-який прийом у лікаря є платним. В такому випадку страховик повинен компенсувати витрати клієнта, після надання останнім відповідних підтверджуючих документів.
При цьому, самостійне звернення до медустанови за кордоном, без інформування або дозволу страхової компанії, може закінчитися відмовою у відшкодуванні витрат навіть за наявності страхового полісу.
У випадку такого самостійного звернення, клієнт в заяві на відшкодування повинен вказати вагомі і документально підтверджені причини, чому він не зміг зв’язатися з асистанс при настанні страхового випадку. Серед причин може бути відсутність зв’язку, неможливість дістатися мисця призначення, неможливість зателефонувати через стан здоров’я або травму тощо.
Обов’язково протягом 24 годин після настання страхового випадку потрібно його зареєструвати у контакт-центрі компанії-асистанс.
Які документи надати
Всі чеки на лікарські послуги, чеки за медикаменти, рецепти на ліки, всі медичні документи та записи — все це важливо зберегти як в оригіналах, так і зробити фото таких документів. По поверненню додому, все це буде вважатися головним аргументом на користь відшкодування страховиком всіх витрат.
Перелік документів для компенсації витрат (подаються у 90% випадків при поверненні клієнта в Україну):
— Оригінал заяви про настання страхового випадку та виплату відшкодування (оригінал);
— Копія Вашого екземпляру договору страхування;
— Паспорт громадянина України (частіше за все можна копію) або інший документ, посвідчуючий особу;
— Копію ідентифікаційного податкового номера (ІПН/РНОКПП);
— Закордонний паспорт з відповідною поміткою про виїзд за кордон;
— Всі документи, пов’язані зі страховим відшкодуванням (чеки, виписки, рахунки, призначення, заяви, квитки тощо).
Як подати документи для відшкодування по страховому полісу
При поверненні на батьківщину, клієнт страхової компанії повинен відвідати її відділення, щоб особисто подати документи на відшкодування.
Всі документи, які підтверджують та характеризують страховий випадок клієнта, що стався за межами України, повинні бути видані та засвідчені установами, що знаходяться на визнаних Україною територіях.
Більшість страховиків України приймає до розгляду документи, які відповідають наступним вимогам:
— Складені на офіційних бланках установ (організацій), які їх видали;
— Містять печатки таких установ (організацій), що їх видали.
Туристична страховка за кордон за 5 хвилин і поліс у вас на email:
Страхування для виїзду за кордон
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною