316
Організатори call-центру в Кривому Розі ошукали громадян на понад 2,2 млн грн
— Кримінал

Група людей у Кривому Розі, представляючись працівниками служби безпеки банку, отримувала доступ до онлайн-банкінгу клієнтів і переводила їх кошти на підконтрольні рахунки.
Про це повідомляє Дніпропетровська обласна прокуратура.
Прокурори скерували до суду обвинувальний акт стосовно групи осіб за фактами незаконного збирання, зберігання, поширення конфіденційної інформації про особу, шахрайства та несанкціонованого втручання в роботу інформаційних (автоматизованих) систем (ч. 2 ст. 27, ч. 3 ст. 28, ч. 1, 2 ст. 182, ч. 4, 5 ст. 190, ч. 2 ст. 361 КК України).
Розслідуванням встановлено, що два мешканці м. Кривого Рогу, залучивши трьох осіб, організували шахрайський call-центр.

Представляючись працівниками служби безпеки банку, вони повідомляли громадянам про необхідність встановити мобільний додаток нібито для захисту їхніх персональних даних.
Після встановлення додатку обвинувачені отримували повний доступ до онлайн-банкінгу потерпілих та привласнювали гроші шляхом переведення на підконтрольні рахунки.
Загалом встановлено 33 потерпілих з усієї України. Сума збитків — понад 2,2 млн грн.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
НАБУ і САП викрили розкрадання 24 млн грн у Ізмаїльському морському порту
Трьох посадовців підозрюють у розкраданні оборонних коштів на 102 млн грн
Онлайн-продаж водійських посвідчень: українців попередили про чергову схему від шахраїв
Збитки понад 900 тис грн: чиновники «Укрспецторгу» продавали списані військові кораблі
Понад 392 млн гривень: завершили слідство у справі ексголови Дніпропетровської ОДА
Від початку року митники вилучили товарів на понад 1 млрд гривень
