0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

Кількість українців, які користуються банківськими послугами росте


Кількість українців, які користуються банківськими послугами росте

Кількість українців, які живуть у містах і які користуються банківськими послугами у другому півріччі 2006 року зросло до 74%, повідомила українська дослідницька компанія Gf Ukraine з посиланням на результати дослідження ринку банківських послуг для фізичних осіб, проведеного в другому півріччі 2006 року.

"В Україні зростає частка користувачів фінансових послуг: у другому півріччі 2006 року 74% жителів міст мали ділові відносини хоча б з одним з банків (у порівнянні з 71% у першому півріччі 2006 року). Лідерами за кількостю клієнтів на ринку фізичних осіб залишаються Ощадбанк (35% опитаних), Приватбанк (23%) і "Аваль" (14%)", - відзначається в повідомленні.

За даними компанії, помітно зросли наміри населення користуватися практично всіма банківськими послугами. "У цілому близько 20% респондентів планують скористатися новими банківськими послугами в найближчі 12 місяців (півроку назад таких було 16%). Найчастіше опитані планують скористатися кредитом на придбання побутових товарів (7% у порівнянні з 5% півріччям раніше)", - відзначається в повідомленні.

У той же час скоротилася частка тих, хто планує скористатися кредитом для придбання автомобіля (з 3% до 1%) і кредитом для придбання нерухомості (з 2% до 1%).

Щодо популярності банківських послуг у повідомленні відзначається, що найпоширенішими є здійснення платежів (75% опитаних); використання поточного рахунку, включно з картковим (45%), а також використання пластикових карт (38%). "Використання поточних рахунків зросло з 41% у першому півріччі 2006 року до 45% у другому півріччі 2006 року. Це зростання відбувся, в основному, за рахунок відкриття карткових рахунків. Використання пластикових карт зросло з 35% до 38%. Протягом другої половини 2006 року зростала частка тих, хто використав свою пластикову карту для оплати товарів (22% власників пластикових карт у порівнянні з 19% півріччям раніше)", - вказується в повідомленні.

При цьому, за даними компанії, найбільше активно використали пластикову карту для сплати за товари і послуги респонденти у віці 20-39 років.

Відповідно до дослідження, для українців у банківському обслуговуванні найбільш важливі час, витрачений на банківські операції (39%), ввічливість персоналу банку (19%) і вартість послуг (14%). При цьому протягом другого півріччя 2006 року продовжувала збільшуватися частка тих, хто припинив співробітництво з банком через низьку якість обслуговування (22% респондентів проти 15% півріччям раніше). Частка тих, хто припинив співробітництво через втрату довіри до банок, збільшилася з 8% до 19%.

Лідерами за рівнем інформування населення про кредитно-фінансову установу в другому півріччі 2006 року залишалися банк "Аваль", Ощадбанк і Приватбанк. "Аваль" уперше за весь період спостережень зрівнявся за рівнем знання з підказкою з Ощадбанком (цей показник для обох банків становить 88%). Спонтанне знання цих банків не змінилося (62% для "Авалю", 59% - для Ощадбанку). Рівень знання Приватбанку - як спонтанного, так і з підказкою - у другій половині 2006 року продовжував зростати. За рівнем знання без підказки банк вийшов на перше місце (64% респондентів у порівнянні з 61% у першому півріччі 2006 року)", - відзначається в повідомленні.

Крім того, помітно зріс рівень інформування українців про банк "Надра", що обігнав "Укрсоцбанк" за рівнем знання з підказкою й вийшов на четверте місце серед всіх банків (60% респондентів назвали банк із підказкою).

Відповідно до повідомлення, Приватбанк залишається лідером з показників чистого придбання клієнтів (нові клієнти за винятком осіб, які припинили співробітництво з банком): за останні 12 місяців близько 7% респондентів почали користуватися послугами цього банку; на другому місці - "Аваль", з яким почали співробітництво близько 4% респондентів.

"За показником привабливості (для не-клієнтів банку) лідирують "Аваль” і Приватбанк, незважаючи на те, що частка респондентів, які вважають ці банки є потенційними, тобто такими, чиїми послугами вони хотіли б скористатися, трохи знизилася в порівнянні з першим півріччям 2006 року, і становить 9,5% для "Авалю" і 7,6% для Приватбанку", - відзначається в повідомленні.

За даними компанії, цей показник для Ощадбанку і Укрсоцбанку до кінця 2006 року знизився до 1,9% з 2,6% у першій половині 2006 року.

У повідомленні відзначається, що дослідження побудоване на даних особистого опитування 4911 осіб, що проживають у містах з населенням понад 50 тис. чоловік.

Gf Ukraine - українська дослідницька компанія, що пропонує повний перелік послуг з опитування і дослідженя ринків в Україні, Молдові та Бєларусі.

Gf Ukraine входить у міжнародну дослідницьку мережу Gf Group - четвертої за розмірами дослідницької групи у світі. Gf Group поєднує понад 130 компаній у 70 країнах світу.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування