"Укрзалізниця": Інвестиційна спрага галузі - 90 мільярдів гривень — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Укрзалізниця": Інвестиційна спрага галузі - 90 мільярдів гривень

Казна та Політика
105
«За останніх 9 років залізниці України витратили на відновлення своїх основних фондів усього 27 мільярдів гривень. Що й привело до жалюгідного стану виробничих потужностей», - вважає заступник генерального директора УЗ Анатолій Лашко. Про це повідомили в прес-службі УЗ.
За його словами, накопичений за всі роки «інвестиційний дефіцит» на сьогодні склав понад 90 мільярдів гривень. «І ці гроші треба вкласти протягом наступних 9 років, у період проведення галузевої реформи», - підкреслив він. Після того, як уряд 27 грудня 2006-го затвердило проект концепції реформування УЗ, у галузі активно ведуть підготовку до проведення глибоких структурних змін. Одне з найважливіших на сьогодні завдань - провести через парламент законопроект про особливості реформування залізничного транспорту - вважає Лашко.
Укрзалізниця також розраховує на прийняття якісно нової редакції закону про залізничний транспорт. Після чого відомству треба буде прийняти також понад сотню внутрішніх нормативних документів. Фактично все це треба реалізувати вже на першому етапі реформування (2007-2008 р.). «За його результатах Укрзалізниця перетвориться з державного підприємства на акціонерну компанію, до складу якої ввійдуть шість залізниць як філії, а їх директори будуть діяти на підставі доручень від генерального директора галузі» - повідав Анатолій Лашко.
За його словами, одне з головних завдань реформи - зробити роботу галузі прозорою та зрозумілою для потенційних інвесторів. А з їх допомогою вже погасити інвестиційний голод. У ході структурних змін, галузь розділять на три напрямки - природно-монопольний (інфраструктура і її обслуговування), потенційний-конкурентний (пасажирські перевезення) і конкурентний (вантажоперевезення). В останньому конкуренція є вже сьогодні, тому що деякі підприємств уже мають власні парки вагонів. У пасажирський сектор приватник прийде вже на другому етапі реформи - до 2011 року - вважає Лашко. До цього часу, за його словами, 15% пасажирського рухливого складу буде часткою. Повноцінну ж конкуренцію отут можна чекати вже після того, як удасться відійти від перехресного субсидування перевезень пасажирів за рахунок вантажного сектора.
За матеріалами:
forUm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас