Як Дідові Морозу заробити тисячу доларів у новорічну ніч — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як Дідові Морозу заробити тисячу доларів у новорічну ніч

706
Страхові компанії для підвищення продажів полісів готові обслуговувати клієнтів навіть у новорічні свята.
Напередодні новорічних свят українські страхові компанії ладні застрахувати навіть саме свято, вірніше, його головного героя - Діда Мороза.
"Ми готові запропонувати сертифікованим Дідам Морозам страхування від нещасного випадку", - розповідає заступник голови правління Української страхової групи Геннадій Миснік. Інакше кажучи, якщо просто купити костюм і приклеїти бороду, страховку можна й не отримати.
Потрібно бути "сертифікованим Дідом Морозом", тобто штатним співробітником компанії, що займається організацією свят. Якщо з Дідом Морозом щось трапиться, страховики готові заплатити йому цілих 5 тис. грн. Трапитися в новорічні свята може все що завгодно - напад хуліганів, харчове отруєння й т.д.
Банківські вихідні
Оформляти таку страховку доведеться заздалегідь, тому що страхові компанії пов'язані з роботою фінансової системи країни. "Якщо останнім банківським днем оголошується 30 січня до обіду, то після обіду ви страховий платіж уже не сплатите, тому що страховик не зможе його ні інкасувати, ні провести. Аналогічно з виплатами - страховик не зможе зробити виплату, поки не буде працювати банк", - пояснює начальник управління реклами страхової компанії "АСКА" Дмитро Калишевський.
Кому свято, а кому й робота
Однак це не означає, що страховики в новорічну ніч залишаються не при справах - саме навпаки. "У свята збільшується кількість нещасних випадків, адже народ веселиться, люди вживають відповідні напої…"-говорить заступник голови правління страхової компанії "Провидна" В'ячеслав Черняховський.
Поки всі клієнти страхових компаній п'ють шампанське, частина співробітників змушена святкувати Новий рік на роботі: "У нас є цілодобовий кол-центр, оператори якого чергують не тільки в новорічну ніч, але взагалі в будь-яку ніч. Вони приймають дзвінки, реєструють страхові події й надають необхідні консультації", - говорить Калишевський.
"У новорічну ніч на місцях залишаються фахівці, які знають порядок дії наших клієнтів при настанні страхової події", - розповідає про практику своєї компанії начальник управління врегулювання "Альфа-Гарант" Дмитро Петренко.
А керівництво деяких страхових компаній навіть готове відірватися від святкового олів'є заради клієнта. "Безпосередньо в новорічну ніч ми офіційно не працюємо, але в принципі, наші клієнти мають мобільні телефони наших фахівців будь-якого рангу, навіть заступника голови правління, і ці фахівці відкриті нашим клієнтам о будь-якій годині дня і ночі", - запевняє заступник голови правління з маркетингу страхової компанії "Добробут" Юлія Мовчан.
Крім того, страховики готові пояснювати клієнтам, як краще поводитися при настанні страхового випадку. "У випадку, приміром, ДТП, у страховій компанії клієнтові підкажуть, як грамотно поводитися. Щоб потім не заплатити тільки за те, що хтось краще знає закон, ніж він", - роз'ясняє Петренко.
Одночасно на допомогу приходять компанії, що асистують. За словами Мовчан, "їхні фахівці цілодобово приймають дзвінки і повністю курують застрахованого: можуть консультувати в телефонному режимі, якщо потрібна швидка допомога - викликати її, якщо потрібна допомога фахівця - направити у відповідний лікувальний заклад".
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас