Проведення планових робіт з оновлення Комплексу електронного банкінгу (Клієнт-Банк)
Шановні клієнти!
Таскомбанк постійно працює над розвитком та вдосконаленням дистанційних каналів обслуговування клієнтів, враховуючи Ваші побажання та нові технічні можливості сервісів. Наразі Таскомбанк запроваджує нову версію Комплексу електронного банкінгу (Клієнт-Банк), у яку додано низку нових функцій.
У зв’язку з цим , повідомляємо вам, що 22 січня 2022 року будуть проводитись роботи щодо оновлення Комплексу електронного банкінгу (Клієнт-Банк).
Під час проведення планових робіт з оновлення Комплексу, робота програмного забезпечення буде тимчасово недоступна.
В рамках оновленого сервісу Комплексу електронного банкінгу для Вашої зручності:
- розширено функціональність сервісу «Кредити» – реалізована можливість фільтрації кредитних договорів;
- реалізована можливість встановлення рахунку по замовчуванню по аналогії з іншими каналами обслуговування Комплексу;
- внесені зміни в сервіс «Повідомлення» щодо відображення непрочитаних важливих вхідних листів;
- внесені зміни та оптимізований час роботи сервісу «Документообіг»;
- на вкладці «Реквізити» реалізована можливість друку інформації про клієнта щодо стану його рахунків;
- впроваджено нові можливості роботи сервісу «Корпоративні картки»: оновлено друковані форми виписок, реалізована підтримка онлайн обробки заявок по картам та нові формати екcпорту тощо.
У разі необхідності додаткових консультацій Ви можете звернутись до вашого Персонального менеджера у відділенні або до працівників контактного центру банку за телефоном: (044) 290-97-77.
За матеріалами: Таскомбанк
Поділитися новиною