Бізнес має намір підвищити ціни на продукти — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Бізнес має намір підвищити ціни на продукти

Казна та Політика
2053
Національний банк провів опитування керівників компаній на предмет наміру підвищення цін на продукти, товари та послуги.
Результати опитування свідчили, що у IV кварталі минулого року 68% респондентів висловились про очікуване зростання цін на продукцію та послуги власного виробництва. Примітно, що ще у третьому кварталі про це заявили 60,9%.
90,6% опитаних сказали, що очікують зростання цін на покупні товари та послуги, тоді як у попередньому про це говорили 85,8%.
68,5% респонденти назвали ключовими причинами зростання вартості продуктів і послуг ціни на енергоносії; 65,4% – здорожчання сировини і матеріалів; 54,4% – вартість трудових ресурсів; 31,3% – курс гривні; 26,5% – ціни на світових ринках; 15,6% – податковий тиск; 6% – рівень процентної ставки.
НБУ провів дослідження у листопаді-грудні 2021 року, опитавши 688 підприємств з 22 регіонів країни. Йдеться про такі підприємства: компанії гуртової та роздрібної торгівлі – 21%; переробної промисловості – 18%; сільського господарства – 15%; транспорту та зв’язку -13%; добувної промисловості – 7%; енергопостачання, водопостачання – 4,5%; будівництва – 3,2%.
За матеріалами:
Перший діловий
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас