262
ЄБРР та IFC допоможуть «Укравтодору» залучити до 2 млрд доларів на будівництво доріг
— Казна та Політика
Європейський банк реконструкції та розвитку і Міжнародна фінансова корпорація (IFC) працюватимуть з українським урядом та “Укравтодором” для залучення інвестицій приватного сектору в інфраструктуру. Йдеться про реалізацію проектів державно-приватного партнерства (ДПП), у тому числі в рамках програми президента “Велике будівництво”.
Про це повідомляє прес-служба “Укравтодору”.
Відповідну консультативну угоду сторони підписали 21 грудня у Міністерстві інфраструктури України.
Очікується, що правильно структуровані проекти ДПП можуть допомогти українському автомобільному сектору залучити потенційні інвестиції на суму близько 2 мільярдів доларів.
Угода з IFC та ЄБРР стосується в першу чергу відновлення доріг Харків – Дніпро – Запоріжжя (М-29, M-04, M-18) та Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19).
За словами міністра інфраструктури Олександра Кубракова, ДПП на цих маршрутах передбачає реконструкцію, поточний і капітальний ремонт доріг та довгострокове утримання за принципом OPRC контрактів.
“Цьогоріч ми активізували нашу співпрацю з бізнесом і тепер йдеться не тільки про концесії доріг чи портів, але й про різні ефективні моделі державно-приватного партнерства в інфраструктурній сфері. Нам важливо долучати міжнародних партнерів, адже це є прямим сигналом для виходу на український ринок нових фінансових інституцій та дорожніх компаній”, – зазначив Кубраков.
Паралельно IFC та ЄБРР вивчають можливості для ДПП у портовому, залізничному, енергетичному та медичному секторах. Це допоможе залучити приватні інвестиції та стимулювати економічне зростання країни.
“Сучасні дороги допоможуть Україні стати логістичним хабом для Європи та підвищити свою конкурентоспроможність. Мета IFC – підтримати покращення української інфраструктури шляхом забезпечення прозорості та збільшення доходів сектору, а також кращого управління ризиками для держави та інвесторів”, – сказав регіональний менеджер IFC в Україні, Білорусі та Молдові Джейсон Пеллмар.
Запропонована модель ДПП передбачає оновлення та розвиток існуючих доріг інвестором. Це не лише експлуатаційне утримання, а й ремонт, впровадження безпекових рішень (переходи у двох рівнях, шумозахист, нові безпечні розв’язки, освітлення тощо).
За матеріалами: РБК-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Канада виділяє 92 млн грн на посилення кібербезпеки України
Ще 16 компаній отримали статус «важливих для національної економіки»
Мінфін розмістив ОВДП на 5,6 млрд грн та $204 млн
Хто оплачує лікарняний військовослужбовцю під час мобілізації — пояснення
З 1 жовтня запроваджуються вимоги мінімального розміру зарплати: кого це стосується
Кабмін представив план реформ для Міноборони: е-ТЦК, Космічні Сили та нова система рекрутингу