Не «нулем» єдиним можна продавати кредити — Лобайчук — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Не «нулем» єдиним можна продавати кредити — Лобайчук

Кредит&Депозит
390
В час коли бізнес рухається до нових технологій, готує свої продукти до «пісочниць», потрібно дбати про споживача і чути клієнта.
Про те, як не втратити довіру клієнта, розповіла начальник управління захисту прав споживачів фінансових послуг НБУ Ольга Лобайчук на FinYear, який відбувся 17 грудня в Києві.
Зі слів Лобайчук, щоб відновити та зміцнити довіру клієнта, потрібна чесність і максимальне розкриття інформації.
«Клієнт, який не обманутий, буде з вами довго. І він буде з вами будувати довгострокові відносини. Я розумію, що деякі фінансові компанії хочуть надавати ще якісь послуги, окрім кредитування, завдяки нашому новому законодавству. І розкриття інформації є для нас принциповим та ключовим по всім фінансовим послугам, які надаються фізичним особам… Ми вже навчили банки іміджевій рекламі, не „нулем“ (0%-відсотком — ред.) єдиним можна продавати кредити. Це може бути цивілізовано і прозоро», — зазначила вона.
Не «нулем» єдиним можна продавати кредити — Лобайчук
Ольга Лобайчук, начальник управління захисту прав споживачів фінансових послуг НБУ
З її слів, для побудови якісних відносин зі своїм клієнтом, не важливо, в якій ти ніші працюєш. Не важливо, яку ти послугу надаєш, фінансову чи будь-яку іншу: «Ви також споживачі різних послуг і розумієте, там де вам комфортно як клієнту ви прийдете туди ще раз й рекомендуватимете своїм знайомим і друзям».
Зі слів Лобайчук, прозора конкуренція — це те, що необхідно ринку фінансових послуг.
«Прозорість — це перш за все довгострокове виживання вашого бізнесу, тому що це ваш сегмент, ваші клієнти. Я вам рекомендую постійно думати, як зберегти своїх клієнтів та розвивати з ними співпрацю в рамках різних фінансових послуг», — резюмувала вона.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас