296
У Бразилії Meta оштрафували на $1,98 млн за «погане обслуговування»
— Технології&Авто
Бразильське агентство із захисту прав споживачів (Procon-SP) оштрафувало місцеве представництво Meta (колишня Facebook) на 11,3 мільйона бразильських реалів ($ 1,98 млн) за «погане обслуговування».
Підставою для штрафу став глобальний збій в роботі соцмережі Facebook, а також сервісів компаній Instagram, WhatsApp і Oculus VR, що належать їй. Збій стався 4 жовтня і тривав майже шість годин. Його причиною стала помилка, допущена при зміні конфігурації маршрутизації.
У Бразилії збій зачепив понад 91 тисячу користувачів Facebook, понад 90 тисяч користувачів Instagram і понад 156 тисяч користувачів WhatsApp, повідомляється в пресрелізі на сайті Procon-SP.
«Незважаючи на те, що послуга [з використання соцмереж і месенджерів] окремо не оплачується споживачами, компанія отримує прибуток завдяки користувачам, отже, між ними є споживчі відносини», — заявив Фернанду Капес, голова Procon-SP.
У березні бразильський регулятор виписав такий самий штраф Apple за продажі iPhone без зарядних блоків в коробках, а у вересні готувався з тієї ж причини повторно оштрафувати Apple, а заодно і Samsung.
За матеріалами: ITC.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Tesla відкликає майже 13 000 автомобілів у США через ризик втрати потужності акумулятора
Мерц тестує штучний інтелект для розробки законів у Німеччині
OpenAI випустила свій перший ШІ-браузер Atlas, кидаючи виклик Google Chrome
Паркомісце як інвестиція: коли купівля може бути вигідною
Tesla чи Nissan: регіони-лідери з реєстрацій електромобілів та їх бестселери (інфографіка)
У Раді розповіли, чи продовжуватимуть податкові пільги на імпорт електромобілів на 2026 рік