Системи зважування-в-русі з’являться на усіх ключових дорогах «Великого будівництва» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Системи зважування-в-русі з’являться на усіх ключових дорогах «Великого будівництва»

Казна та Політика
474
Протягом найближчого року планується обладнати майданчиками Weigh-in-Motion (зважування-в-русі) усі ключові маршрути України, які відновлюються у рамках програми Президента Володимира Зеленського «Велике будівництво».
Про це пише заступник міністра інфраструктури Мустафа Найєм на своїй сторінці у Facebook.
«За рік майданчики запрацюють по всій Україні. Наразі ж повноцінно функціонують та збирають дані 52 WIM-комплекси по всій країні. До кінця року їх кількість буде подвоєна. Кінцева мета — покрити станціями головні транспортні артерії країни», — написав він.
Найєм розповів, що перший автоматичний штраф за перевантаження, зафіксований системою після запуску 1 жовтня, був максимальним — 51 тис. грн.
«Вантажівка рухалась з перевищенням допустимої норми маси на вісь 39%. Це вкотре доводить, що функція контролю — ключова у питанні збереження об’єктів «Великого будівництва», — наголосив заступник голови Мінінфраструктури.
За його словами, система WIM визначає вагу автомобіля за допомогою вмонтованих в дорожнє покриття датчиків. Камери фіксують швидкість, габарити та номерні знаки транспортних засобів. Дані про порушення передаються та опрацьовуються в Центрі обробки даних Державної служби України з безпеки на транспорті. Інспектор не може скасувати зафіксоване порушення — він лише перевіряє дані, формує постанову та накладає електронний підпис. Після цього постанова з реквізитами на сплату автоматично надсилається порушникові.
Крім цього, відповідальність за порушення встановлених габаритно-вагових норм було значно підвищено у залежності від розміру перевантаження:
  • від 5% до 10% – 8,5 тис. грн;
  • від 10% до 20% – 17 тис. грн;
  • від 20% до 30% – 34 тис. грн;
  • більше 30% – 51 тис. грн.
За даними Найєма, кожен п’ятий кілометр зруйнованих доріг в Україні – це наслідок перевищення допустимих вагових норм.
«Наша мета — не нарахувати якомога більше штрафів, а захистити дороги та мотивувати перевізників та вантажовідправників не порушувати, дотримуватися правил і запобігти руйнуванню доріг. Зараз ми розміщуємо майданчики WiM на всіх ключових дорожніх і мостових об’єктах «Великого будівництва», — підкреслив він.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас