Німецькі автогіганти не бачать перспектив в електромобілях — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Німецькі автогіганти не бачать перспектив в електромобілях

Технології&Авто
7154
Компанії BMW і Audi роблять ставку на водневі технології при розробці майбутніх моделей. При цьому від виробництва електромобілів поки компанії не відмовляються.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Reuters.
Електромобілі сьогодні бачаться лідируючою технологією в автомобільній індустрії, але не можна скидати з рахунків водень. Так вважають деякі великі автовиробники, в тому числі BMW і Audi, які паралельно з випуском електрокарів розробляють прототипи легкових автомобілів на водневих паливних елементах в рамках підготовки до відмови від викопного палива.
Вони хеджують свої ставки, розраховуючи, що зміна політичних віянь в Європі і США може змістити баланс у бік водню в галузі екологічно чистих транспортних засобів, сформованої компанією-першопрохідцем Tesla.
Сьогодні Німеччина вже робить ставки на водневе паливо в таких секторах, як сталеливарна і хімічна промисловість. Для досягнення кліматичних цілей цього місяця “зелені” увійдуть до коаліційного уряду Німеччини і просуватимуть водневі технології.
BMW – найбільший прихильник водню серед автовиробників Німеччини. Перша серійна модель марки на водневих паливних елементах очікується в 2030 році. Компанія також уважно стежить за зміною водневої політики в Європі, а також і Китаї – найбільшому в світі автомобільному ринку.
Компанія вже розробила Ix5 Hydrogen – прототип водневого автомобіля на базі позашляховика X5 в рамках проекту, частково фінансованого урядом Німеччини. А в 2022 році BMW планує побудувати випробувальний парк з 100 таких машин.
Бренд Audi, що входить до складу концерну VW, вже сформував команду з понад 100 інженерів, які досліджували водневі паливні елементи від імені всієї групи Volkswagen і побудували кілька прототипів водневих автомобілів.
Додамо, що найбільші виробники вантажівок у світі, такі як Daimler, Volvo і Hyundai, вважають водень безпрограшним варіантом, тому що електричні батареї занадто важкі, що не дозволяє перевести на електротягу комерційний транспорт, призначений для магістральних вантажних перевезень.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас