У Мінінфраструктури розповіли, як виводитимуть Укрзалізницю з найглибшої кризи за роки її існування — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Мінінфраструктури розповіли, як виводитимуть Укрзалізницю з найглибшої кризи за роки її існування

Фондовий ринок
381
У Міністерстві інфраструктури наголосили, що корупція та проблеми в управлінні компанією є перепоною для безпечної роботи залізниці.
Про це у Facebook повідомила пресслужба Міністерства інфраструктури.
Згідно з повідомленням, під головуванням міністра інфраструктури Олександра Кубракова відбулось перше засідання Антикризового штабу для відновлення сталого функціонування Укрзалізниці.
У пресслужбі зазначили, що наразі Укрзалізниця перебуває в найбільшій за всі роки свого існування кризі.
«Річний план закупівель, який виконаний тільки на 34,2%, корупція, неефективний менеджмент і затягування реалізації критичних для держави рішень — у результаті, майже вся залізнична інфраструктура зараз у критичному стані. Так, у 2021 році замість 400 км запланованих капремонтів роботи проведені тільки на 169 кілометрах», — наголосили у міністерстві.
За словами Кубракова, у фокусі засідання були закупівлі продукції, яка необхідна для стабільного функціонування залізниці.
Він також наголосив. що корупція та проблеми в управлінні компанією є не тільки перепоною для швидкого втілення в життя проєктів президентської програми «Велике будівництво», а також і для безпечної роботи залізниці. Зокрема, на третині залізничних колій, або майже 9 тис. км, прострочені планові ремонти.
Так, основними темами першого засідання Антикризового штабу стали:
  • розв’язання проблеми проваленого плану закупівель матеріалів для забезпечення роботи Укрзалізниці;
  • підготовка фінплану компанії на 2022 рік із урахуванням її реального стану;
  • підвищення ефективності роботи наглядової ради через встановлення реалістичних та конкретних показників ефективності для її членів;
  • покращення якості роботи правління Укрзалізниці;
  • укладення довготривалих контрактів з компаніями, які постачають критично важливі позиції для підприємств Укрзалізниці;
  • розробка окремих методологій закупівель для залізничної галузі;
  • перехід на прямі договори з виробниками продукції, зокрема, дизпалива.
«Ці стратегічні зміни покликані розв’язати проблему періодичних криз в процесі постачання продукції «Укрзалізниці», що своєю чергою ставить під загрозу роботу державної залізничної компанії.
У пресслужбі додали, що Мінінфраструктури, Укрзалізниця та учасники штабу домовилися допрацювати єдині правила для закупівель залізничної номенклатури, які дозволять впровадити довгострокові контракти у цій сфері.
Учасники також домовилися зустрічатися у такому форматі не рідше одного разу на місяць, а в разі потреби проводити позачергові засідання.
За матеріалами:
Espreso.tv
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас