YouTube виплатив творцям контенту понад $30 млрд за останні три роки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

YouTube виплатив творцям контенту понад $30 млрд за останні три роки

Технології&Авто
333
Технологічні компанії, що займаються розвитком соціальних мереж і медіаплатформ, з кожним роком витрачають все більше коштів на виплати творцям контенту.
Відеосервіс YouTube, що належить Google, повідомив, що за останні три роки сервіс виплатив творцям контенту понад $30 млрд, а кількість учасників партнерської програми перевищила 2 млн користувачів і компаній, що створюють для платформи оригінальний контент.
YouTube почав витрачати частину одержуваних від реклами коштів на виплати авторам контенту в 2007 році. В результаті була сформована розгалужена партнерська програма, що дозволяє монетизувати ролики, що публікуються користувачами, різними способами. Це було своєчасним рішенням, оскільки в той час рекламодавці бойкотували сервіс через велику кількість неприйнятних відео.
У 2018 році компанія значно скоротила кількість каналів з активованою монетизацією, посиливши правила, але зараз кількість учасників партнерської програми знову зростає.
Основні конкуренти YouTube, такі як Facebook, TikTok та Instagram, намагалися переманити творців контенту щедрими виплатами, але досі ніхто з них не досяг успіху в цьому. Facebook для залучення авторів навіть відмовилася від збору комісій до 2023 року. Але все ж таки YouTube залишається найпопулярнішим майданчиком.
YouTube також виплачує винагороду традиційним ЗМІ, які публікують відео на платформі. Яка частина від загальної суми виплат дістається компаніям – невідомо, але, на думку фахівців, величезна частина виплат йде саме незалежним авторам контенту, які обрали YouTube для монетизації своїх відео.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас