355
YouTube виплатив творцям контенту понад $30 млрд за останні три роки
— Технології&Авто
Технологічні компанії, що займаються розвитком соціальних мереж і медіаплатформ, з кожним роком витрачають все більше коштів на виплати творцям контенту.
Відеосервіс YouTube, що належить Google, повідомив, що за останні три роки сервіс виплатив творцям контенту понад $30 млрд, а кількість учасників партнерської програми перевищила 2 млн користувачів і компаній, що створюють для платформи оригінальний контент.
YouTube почав витрачати частину одержуваних від реклами коштів на виплати авторам контенту в 2007 році. В результаті була сформована розгалужена партнерська програма, що дозволяє монетизувати ролики, що публікуються користувачами, різними способами. Це було своєчасним рішенням, оскільки в той час рекламодавці бойкотували сервіс через велику кількість неприйнятних відео.
У 2018 році компанія значно скоротила кількість каналів з активованою монетизацією, посиливши правила, але зараз кількість учасників партнерської програми знову зростає.
Основні конкуренти YouTube, такі як Facebook, TikTok та Instagram, намагалися переманити творців контенту щедрими виплатами, але досі ніхто з них не досяг успіху в цьому. Facebook для залучення авторів навіть відмовилася від збору комісій до 2023 року. Але все ж таки YouTube залишається найпопулярнішим майданчиком.
YouTube також виплачує винагороду традиційним ЗМІ, які публікують відео на платформі. Яка частина від загальної суми виплат дістається компаніям – невідомо, але, на думку фахівців, величезна частина виплат йде саме незалежним авторам контенту, які обрали YouTube для монетизації своїх відео.
За матеріалами: 3dnews.ru
Поділитися новиною
Також за темою
Війна в Україні призвела до буму оборонних стартапів в США: їхня вартість становить мільярди доларів
Subaru відкладає плани щодо електрифікації модельної лінійки
Електромобілі Volkswagen зможуть заряджатись на Tesla Supercharger
Microsoft створила першу суперфабрику штучного інтелекту
Маск анонсував масштабне оновлення ШІ Grok для соцмережі X
LinkedIn додає пошук на базі ШІ, щоб допомогти користувачам знаходити людей
