Китайська Baidu створила 7-нм чип для автопілота і показала свій перший робомобіль — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китайська Baidu створила 7-нм чип для автопілота і показала свій перший робомобіль

Технології&Авто
276
Китайський пошуковий гігант Baidu довгий час розвивав технології автоматичного управління транспортом у співпраці з іншими компаніями, включаючи місцевих автовиробників.
На цьому тижні він продемонстрував власний прототип робомобіля, який здатний перевозити пасажирів без участі водія. Про перспективи його серійного виробництва нічого не повідомляється.
Подібними концептами люблять інтригувати найрізноманітніші компанії. Прототипи використовуються для демонстрації технологічних можливостей, але для Baidu це більшою мірою погляд на еволюцію сфери пасажирських перевезень. Робомобіль отримав двері типу «крило чайки», що піднімаються вгору, і великий дисплей в салоні для розваги пасажирів під час руху, а місце всередині зайняв голова компанії Робін Лі (Robin Li).
Китайська Baidu створила 7-нм чип для автопілота і показала свій перший робомобіль
У чому можна не сумніватися, так це у використанні для створення подібних авто фірмових процесорів Kunlun, які розроблені підрозділом Baidu.
Зауважимо, що нещодавно почалося виробництво другого покоління цих ШІ-чипів за 7-нм техпроцесом. Друге покоління процесорів Kunlun перевершує за продуктивністю перше в два або три рази. Ці чипи мають досить широке застосування, крім робомобілів їх використовують для прискорення різних хмарних обчислень.
Перше покоління Kunlun, за даними Baidu, забезпечує продуктивність на рівні 256 TOPS (трильйонів операцій на секунду) в обчисленнях INT8, споживаючи при цьому всього 150 Вт. Тобто продуктивність новинки повинна становити 512−768 TOPS. Для порівняння, прискорювач NVIDI A100 забезпечує 624 TOPS, але споживає до 400 Вт (залежить від модифікації).
Якщо перспективи появи фірмового транспортного засобу в такому вигляді досить туманні, то в декількох містах Китаю на обмеженій території вже проходять випробування роботизовані таксі на базі наявних серійних автомобілів. Фірмовий додаток для виклику таксі Apollo Go на цьому тижні було перейменовано на Luobo Kuaipao.
У обраних китайських містах роботизовані таксі почнуть масово експлуатуватися протягом найближчих двох років. Про вартість подібної послуги Baidu нічого не повідомляє, але багато галузевих експертів вважають, що в перспективі відмова від праці водіїв дозволить знизити вартість поїздки. Партнером Baidu з розгортання роботизованого таксопарку в Китаї виступає автоконцерн BAIC, в найближчі три роки він повинен надати близько тисячі таксомоторів.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас