Захист прав споживачів: скільки скарг від українців отримує Держпродспоживслужба — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Захист прав споживачів: скільки скарг від українців отримує Держпродспоживслужба

Казна та Політика
297
Держпродспоживслужба за сім місяців цього року отримала від українців 14 тисяч пропозицій і скарг. В результаті громадянам виплатили 6,8 млн грн за неякісні товари та послуги.
На що найчастіше скаржилися українці в 2021 році і якими були результати роботи відомства за останні п’ять років.
У 2016 році українці направили в Держпродспоживслужбу 13,4 тисячі скарг, заяв і звернень, 9,8 тис. з них стосувалися торгівлі, решта – сфери послуг. За результатами звернень було виплачено 3,8 млн грн.
За 2017 рік споживачі подали у відомство 27,7 тисячі скарг і заяв (19,7 тис. торгівля, 8 тисяч – послуги), їм повернули 6 млн грн за неякісні товари та послуги.
Кількість скарг і заяв в 2018 році зросла до 29,6 тис. На користь споживачів вирішили 556 скарг, які стосувалися продовольчих товарів, 2 тисячі 937 скарг, які стосувалися сфери послуг та 4 тисячі 535 скарг щодо непродовольчих товарів. За рік споживачам повернули 6,7 млн грн.
За 2019 рік Держпродспоживслужба отримала 30,3 тисячі скарг і заяв від українців. Щодо 631 скарги на продовольчі товари було винесено рішення на користь споживача. Зі скарг на сферу послуг 4 тисячі 590 вирішили на користь споживача, на непродовольчі товари – 4 тисячі 879. Протягом року українцям повернули 8,2 млн грн.
За минулий рік надійшло 29,9 тисячі скарг на неякісні товари та послуги, споживачам повернули 10,2 млн грн. Зі скарг на послуги 3 тисячі 997 вирішили на користь споживача, зі скарг на непродовольчі товари – 5 тисяч 934, на продовольчі товари – 638.
Цього року від українців вже було 14 тисяч скарг і заяв, за неякісні товари та послуги повернули 6,8 млн грн. Із загальної кількості скарг 37,3% були на якість непродовольчих товарів, 46,4% – на якість надання послуг (20,1% – на якість комунальних послуг, 11,5% – на якість інтернет-товарів).
Захист прав споживачів: скільки скарг від українців отримує Держпродспоживслужба
Практичні поради про те, як накопичувати та примножувати свої заощадження в телеграм-каналі Finance_ukr.
За матеріалами:
Слово і Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас