Які послуги надає ПФУ в електронній формі
Більшість послуг Пенсійного фонду України можна отримати в електронній формі через особистий кабінет на веб-порталі електронних послуг Фонду.
Про це пише Адвокат Права в Telegram-каналі.
Читайте також: Шмигаль назвав умову для підвищення пенсій українців удвічі
Послуги для громадян:
- подання заяв на призначення та перерахунок пенсій;
- електронна взаємодія з Фондом з питань призначення та перерахунку пенсій;
- подання заяв про внесення змін до електронної пенсійної справи;
- оформлення пенсійного посвідчення;
- доступ до електронної пенсійної справи (для пенсіонерів);
- подання сканованих копій трудової книжки, інших даних для оцифрування трудової діяльності;
- перегляд та отримання відомостей про виплачену заробітну плату, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж;
- формування в електронному вигляді довідок та/або витягу з реєстру застрахованих осіб з використанням перевірочних кодів;
- перегляд електронних лікарняних в Електронному реєстрі листків непрацездатності;
- внесення/зміни/уточнення даних в реєстрі застрахованих осіб;
- послуга «пенсійний калькулятор» – проведення прогнозного розрахунку майбутньої пенсії;
- подання запитів для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник одержить під час особистого звернення до органів Фонду;
- дистанційний запис на прийом в сервісні центри;
- заповнення аплікаційних форм для подачі заяв, скарг, пропозицій, запитів в електронній формі тощо;
- одержання та перегляд повідомлень від Фонду;
- отримання інформації про стан опрацювання звернень до Фонду;
- замовлення послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення.
Послуги для роботодавців:
- доступ до інформації з реєстру застрахованих осіб про працівників за період перебування особи у трудових відносинах із цим роботодавцем;
- прo стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника;
- прo перегляд сформованих електронних лікарняних працівників в Електронному реєстрі листків непрацездатності, формування відповідних розрахунків;
- прo одержання інформації, необхідної для здійснення оплати тимчасової непрацездатності;
- прo подання даних для оцифрування трудової діяльності працівників.
Увійти до особистого кабінету можна за допомогою кваліфікованого електронного підпису, або засобів Інтегрованої системи електронної ідентифікації (GOV ID) з використанням технологій BankID та MobileID.
Найближчим часом для входу на веб-портал електронних послуг Пенсійного Фонду заплановано впровадження технології віддаленого кваліфікованого електронного підпису Смарт-Дія.
Доступ до електронних сервісів Фонду також можна отримати через мобільний додаток «Пенсійний фонд», який є в GoоglePlay та AppStore. Крім того, завершується інтеграція сервісів Пенсійного Фонду з мобільним додатком «Дія».
Як накопичити на пенсію? Як докупити страховий стаж до пенсії? Чи варто вкладати в НПФ? Відповіді на ці та інші питання про пенсії ви зможете знайти в в телеграм-каналі Finance_ukr.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною