454
PepsiCo продає Tropicana та інші сокові бренди за $3,3 млрд
— Фондовий ринок
Корпорація PepsiCo оголосила про продаж кількох брендів соків, включаючи Tropicana і Naked Juice, в Північній Америці. Їх придбає французький інвестфонд PAI Partners за $3,3 млрд.
За умовами угоди, PepsiCo отримає 39%-ву частку в новому спільному підприємстві, яке буде керувати брендами, і збереже ексклюзивні права на дистрибуцію соків у Північній Америці. PAI Partners отримає також права на дистрибуцію деяких соків у Європі.
Загальна вартість нової компанії оцінюється в $4,5 млрд. Угода повинна завершитися наприкінці 2021 або на початку 2022 року.
Це рішення відображає прагнення PepsiCo скоротити свій портфель брендів, сконцентрувавшись на ключових.
У жовтні минулого року основний конкурент PepsiCo, компанія Coca-Cola, оголосила про закриття 200 брендів – майже половини від усього її портфеля.
«Компаніям складно надавати ефективну маркетингову підтримку безкінечній кількості брендів, які нерідко конкурують в дуже схожих нішах», – вважає аналітик по ринках продуктів харчування і напоїв нідерландського банку Rabobank Стівен Раннеклейв.
Крім того, угода відображає і зниження інтересу споживачів до напоїв з високим вмістом цукру, до числа яких відносяться такі соки. За даними Beverage Marketing Corp, продажі соків та інших фруктових напоїв з 2011 по 2020 рік знизилися на 19%, продажі таких напоїв PepsiCo за цей період впали ще сильніше – на 36%.
За матеріалами: Mind
Поділитися новиною
Також за темою
Samsung очікує найбільший квартальний прибуток з 2022 року завдяки зростанню цін на мікрочипи
Лоукостер WestJet братиме плату за те, що робить кожен пасажир
Sense Bank та Вінницька міська рада розширюють співпрацю
Індекс українських акцій на WSE зранку в п’ятницю підскочив на 5,4%
iPhone 18 Pro та Pro Max: яка там буде камера
Samsung заощаджуватимуть заряд шляхом оптимізації мережної активності