0 800 307 555
0 800 307 555

PepsiCo продає Tropicana та інші сокові бренди за $3,3 млрд


PepsiCo продає Tropicana та інші сокові бренди за $3,3 млрд

Корпорація PepsiCo оголосила про продаж кількох брендів соків, включаючи Tropicana і Naked Juice, в Північній Америці. Їх придбає французький інвестфонд PAI Partners за $3,3 млрд.

За умовами угоди, PepsiCo отримає 39%-ву частку в новому спільному підприємстві, яке буде керувати брендами, і збереже ексклюзивні права на дистрибуцію соків у Північній Америці. PAI Partners отримає також права на дистрибуцію деяких соків у Європі.

Загальна вартість нової компанії оцінюється в $4,5 млрд. Угода повинна завершитися наприкінці 2021 або на початку 2022 року.

Це рішення відображає прагнення PepsiCo скоротити свій портфель брендів, сконцентрувавшись на ключових.

У жовтні минулого року основний конкурент PepsiCo, компанія Coca-Cola, оголосила про закриття 200 брендів – майже половини від усього її портфеля.

«Компаніям складно надавати ефективну маркетингову підтримку безкінечній кількості брендів, які нерідко конкурують в дуже схожих нішах», – вважає аналітик по ринках продуктів харчування і напоїв нідерландського банку Rabobank Стівен Раннеклейв.

Крім того, угода відображає і зниження інтересу споживачів до напоїв з високим вмістом цукру, до числа яких відносяться такі соки. За даними Beverage Marketing Corp, продажі соків та інших фруктових напоїв з 2011 по 2020 рік знизилися на 19%, продажі таких напоїв PepsiCo за цей період впали ще сильніше – на 36%.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua