У третини українців під час пандемії з’явилися «вільні гроші» — дослідження — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У третини українців під час пандемії з’явилися «вільні гроші» — дослідження

Особисті фінанси
1158
Один зі споживацьких трендів сьогодення — економія: майже 39% стали економити з приходом у наше життя карантинів і локдаунів. Наразі чверть українців відмічають, що дотримуються режиму чіткого планування покупок.
Про це свідчать результати опитування дослідницької компанії Gradus Research.
До речі, нашому телеграм-каналі Finance_ukr ви знайдете багато корисної інформації щодо інвестицій, вкладів та заощаджень. Підписуйтесь і накопичуйте більше коштів!
Як свідчать дані дослідження, 60% переважно планують покупки, проте подекуди дозволяють собі імпульсивні придбання. І лише 6% респондентів можуть собі дозволити приходити в магазини взагалі без списку необхідних продуктів чи речей, здійснюючи покупки лише за імпульсом.
Також результати опитування показують, що 40% скоротили обсяги або кількість товарів, а 31% — перейшли на дешевші бренди. Для 15% опитаних COVID-19 не став причиною зменшення витрат.
Дві основні статті витрат серед українців — це їжа/напої та одяг/взуття. І якщо національний виробник їжі займає провідне місце в продуктовому кошику українця — 68% надають перевагу вітчизняним брендам; то одяг і взуття все-таки переважно купують у відомих міжнародних брендів — 47%.
Але варто звернути увагу на те, що національний виробник одягу та взуття вже має значну частку в гардеробі українців — понад 30% купують локальні бренди.
Більшість респондентів не хочуть зраджувати звичні бренди і шукати щось нове: 64% віддали перевагу перевіреним брендам і тільки 12% — спробували купувати під час пандемії бренди, про які раніше нічого не чули.
Як показало дослідження щодо місць для покупок, українцям подобається ходити по магазинах. Попри COVID-19 і локдауни, 47% опитаних з великим задоволенням відправляються на офлайн-шопінг. Проте 30% опитаних вподобали онлайн-покупки.
Вільні гроші
Всупереч світовій кризі, під час карантину та локдауну людям в усьому світі вдалося пристойно заощадити. Таким чином, у них з’явилися вільні гроші. Згідно з інформацією видання This is money, Британці заощадили 150 мільярдів фунтів стерлінгів за час карантину.
В Україні ж, згідно з опитуванням Gradus, у третини опитаних з’явилися вільні гроші. Витратили вони їх на купівлю валюти (30%), відкриття депозиту (27%), техніку для будинку (23%).
«Опитування показало цікаві результати щодо вільних коштів українців. Наприклад, попри карантин і локдаун від COVID-19, 9% респондентів витратили гроші на відкриття власної справи. Ще одним відкриттям Gradus став той факт, що 2% українців направили вільні кошти на купівлю криптовалюти», — зазначає CEO&Founder Gradus Євгенія Близнюк.
За матеріалами:
НВ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас