642
Гроші з хмари. Інтернет речей, який «порозумнішав», принесе дохід у $3,6 млрд
— Технології&Авто
Пандемія викликала нечуваний бум у сфері хмарних сервісів і віддалених комп’ютерних технологій, попит на які продовжує стрімко зростати.
Сервіси, що використовують технології штучного інтелекту і машинного навчання в сфері Інтернету речей, можуть принести доходів на суму $ 3,6 млрд до 2026 року.
Про це повідомляється в дослідженні, опублікованому консалтинговою компанією ABI Research.
За оцінками дослідників, в Інтернеті речей (IoT) аналітика і послуги додаткового доходу (value added services) стають більш цінними в порівнянні з обладнанням і програмним забезпеченням.
Зокрема, вартість роботи з ШІ зростатиме в середньому на 40% на рік. У той час, як багато сфер бізнесу постраждали через коронавірус, пандемія практично не торкнулася IoT, а багато аналітиків зі сфери хмарних технологій навіть отримали вигоду.
«Оскільки галузі переходять на віддалену роботу, готові рішення для дистанційного моніторингу, управління активами, нагляду за активами та профілактичного обслуговування користуються великим попитом і свідчать про збільшення ринку», — заявила Катерина Дуброва, аналітик з ABI Research.
За її словами, постачальники, такі як DataRobot, значно спрощують доступ до інструментів машинного навчання і штучного інтелекту за допомогою різних технологій, які дозволяють розгортати сервіси як локально, так і в хмарі.
Все частіше використовуються «платформи як послуги» і «програмне забезпечення як послуги», за таким принципом працює компанія DataRobot. Пандемія показала бізнесу важливість рішень для швидкого розгортання, які не залежать від обладнання.
Компанії на кшталт AWS, C3 і Google зараз успішно просувають свої продукти і аналітичні інструменти, створюючи централізовані сховища даних про СOVID-19. Поки вони є відкритими і безкоштовними, але дослідники вважають, що в майбутньому розробники спробують продавати їх на ринку охорони здоров’я. Технічно сховища можуть стати першим кроком до створення та тестування сервісів потокової аналітики та моніторингу.
Карантин показав усьому світу перспективи загальнодоступної хмари у сфері фармацевтики, біомедицини та телемедицини. Нехай Big data і не здатна здолати коронавірус, але послуги в сфері великих даних виявилися корисними для заспокоєння громадськості, віддаленого нагляду за пацієнтами і підготовки до можливих спалахів коронавірусу. Водночас, розвиток штучного інтелекту сильно сповільнився.
«ШІ і машинне навчання в IoT перебувають на ранній стадії впровадження, відсутність розвитку інфраструктури на основі даних не дозволила швидко впровадити машинне навчання на операційному рівні, коли COVID-19 прискорився», — резюмувала Дуброва.
За матеріалами: Фокус
Поділитися новиною
Також за темою
Оператор платіжної системи PayPal вирішив створити власний банк
Google тестує персоналізовану стрічку Discover на Android
Китайський iPhone Air за пів ціни: представлено новий флагман Vivo S50 Pro mini (фото)
Nvidia придбає постачальника програмного забезпечення для ШІ
Meta закрила застосунок Facebook Messenger для Windows і Mac
BYD збільшує гарантію на акумулятори електрокарів, перевершуючи Tesla
