Veocard — кредитка від МФО: які умови і в чому відмінності від банківських
Veocard — це перша небанківська картка, яку випускає компанія мікрокредитів Moneyveo. Як кажуть у компанії, це перший продукт від Банку (iBox Bank) для небанківського кредитування.
Про це розповів директор департаменту інновацій IBOX Банк Дмитро Яковлєв на MFO саміт-2021, який відбувся 1 липня в Києві.
«Продукт замислювався ще в 2019 році. Ми розуміли, що технологічно це буде непросто. Але сьогодні продукт вже доступний для нашої тестової групи, а найближчим часом буде запущений повністю», — розповів він.
Навіщо МФО випускати свою картку? За словами представника компанії, цілі цього продукту такі:
- вихід на новий ринок;
- конкуренція з сильнішими гравцями;
- залучення нових клієнтів в компанію;
- поточним клієнтам — значно прискорити і спростити доступ до грошей.
«Обов’язковою вимогою є завантаження документів клієнта. І нашою „фішкою“ є те, що клієнт отримує рішення про свій кредитний ліміт ще на першій хвилині подачі заявки. Це дає розуміння доцільності подальшого проходження даного процесу», — поділився Яковлєв.
Що отримає власник картки:
- кредитний ліміт від 2 тис. до 15 тис. гривень;
- кешбек 1% на всі категорії товарів;
- безкоштовне зняття готівки у всіх банкоматах України (двічі на місяць);
- безкоштовне замовлення картки онлайн і отримання її у відділенні Нової пошти протягом одного робочого дня.
- Як отримати картку:*
- треба вибрати бажаний кредитний ліміт на офіційному сайті MV;
- довантажити всі необхідні документи;
- подати заявку і відразу дізнатися свій кредитний ліміт;
- забрати картку на пошті.
Номер картки в Veocard замінено на унікальний ідентифікатор — номер конверта. Це зроблено для того, щоб відповідати вимогам PCI DSS compliance.
Процес логістики. Представник компанії також поділився внутрішньою «кухнею» — тим, що відбувається в компанії при оформленні картки:
- після того, як клієнт оформив заявку в MV Card, відбувається скоринг і визначення розміру кредитного ліміту;
- формується кредитний договір;
- клієнт завантажує документи, а модератор їх верифікує;
- далі відбувається резервування рахунку/картки і формування банківського пакету документів;
- Нова пошта подає запит на створення ID, після чого формується реєстр карток для відправки;
- потім формуються і відправляються конверти з картками, які передаються кур’єру і доставляються у відділення НП.
«Ми довели до п’ятихвилинного таймінгу видачу карток у відділенні НП. Зараз зрозуміло, що те розмірене життя банків — це точно не про майбутнє. Доти, доки банк не відчув ритм, швидкість, розвиток новацій і підходів, вони не зрозуміють, що таке завтрашній день. Подальший розвиток банків — в дружбі і партнерстві, тому що швидкість розвитку фінтех в рази більша. А банкам довелося до цієї швидкості звикнути», — заявив Дмитро Яковлєв.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною