0 800 307 555
0 800 307 555

Як YouTube може допомогти вашому бізнесу


Як YouTube може допомогти вашому бізнесу

YouTube сьогодні має низку переваг перед іншими соціальними мережами для просування та розвитку бізнесу.

Про них під час свого виступу на iForum 2021 розповів генеральний директор Go ITeens В’ячеслав Поліновський. Також експерт дав кілька рекомендацій, як створити й просувати свій канал.

Перше, на що звернув увагу Поліновський – ємність ринку: 24 млн глядачів можуть побачити вас, що набагато вище за інші соціальні мережі.

«Зазвичай аудиторія Facebook і Instagram не перетинається. YouTube дивляться і фейсбуекри, і інстаграмери, і навіть тік-токери. На цьому майданчику ви можете нарешті об’єднати вашу аудиторію, ваші комунікації», – каже він.

Читайте також: Якими мають бути бізнес-моделі нового світу, в якому ми живемо

Також YouTube дає найтривалішу взаємодію з глядачем – 120 хвилин, які можна використовувати для розповіді про свої продукти або послуги.

«70% споживачів, коли хочуть вирішити ту чи іншу проблему, заходять в YouTube і вбивають пошуковий запит. Залишилося тільки «добити» їх вашим контентом», – пояснює В’ячеслав Поліновський.

За його словами, 55% потенційних покупців хочуть «помацати» продукт і подивитися про нього який-небудь відео-огляд. Якщо вони побачать хороший огляд, 85% ймовірності, що буде покупка.

«Так YouTube – це дорого чи офігенно? Це довго. Так, дійсно, багато каналів отримують перші результати через перші 6 місяців. Але водночас YouTube продає довго», – підкреслює експерт.

Коли ви почнете працювати з YouTube, ви повинні розуміти, що статті витрат це:

  • команда;
  • обладнання;
  • рекламний бюджет.

«Команда – продакшн, оптимізація і просування. Можна зробити лакшері: у нас буде продюсер, сценарист, режмонт, монтажер і окремо оператор, ведучий, контент-менеджер. Це не погано. Коли команда працює над каналом, це відчувається, контент стає просто пісня і все дзвенить.

Можна вибрати економ-варіант. Багато хто прекрасно отримує продажі з економ-варіанту. Тобто ведучий, оператор, монтажер, контент-менеджер – усе це в одній особі власника компанії. Тому що саме він часто є експертом.

Ми користуємося варіантом «оптимум». Це коли у нас є ведучий, оператор-монтажер і контент-менеджер», – розповідає В’ячеслав Поліновський.

З обладнанням є два варіанти. Перший – купити все: дві камери, купу озвучок, мікрофони, штативи й усе інше.

«Від $25 тис. Так, тоді YouTube – це дорого, – підкреслює експерт. – Можна робити простіше – орендувати. І тільки коли у вас підуть перші вихлопи від каналу, ось тоді купувати. Можна взагалі використовувати мобілку, мікрофон і штатив. І так, робити все самостійно. Таке можливо і таке працює».

Коли ви вирішили створити свій канал, ви повинні визначитися з цілями. Цілі досить прості. Наприклад:

  • розповісти про новинки;
  • отримання продажів;
  • формування іміджу;
  • навчання клієнта;
  • утримання клієнтів;
  • формування потреби;
  • побудувати ком’юніті.

А для того, щоб зробити «крутий контент», насамперед необхідно створити цінність.

«Клієнт обожнює, коли він отримує щось цінне. Наприклад, унікальну експертизу, можливість першим щось дізнатися, бути причетним до чогось.

Щоб створити цінність потрібно робити дві речі: враховувати інтереси глядача й робити так, щоб ваші відео шукали та знаходили. Для цього необхідно скласти портрет цільової аудиторії. Ще раз пройтися і зрозуміти, що ваша цільова аудиторія шукає, скласти зрештою семантичне ядро ​​вашої пропозиції.

Проаналізувати конкурентів – дуже багато вже відзнято і є на YouTube. Подивіться, де хто наробив помилок і не робіть їх або зробіть в рази крутіше.

Обов’язково відстежуйте аналітику та робіть оптимізацію. Це дуже погано, що ваш контент ніхто не буде помічати, тому що він не оптимізований», – резюмував В’ячеслав Поліновський.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Опитування
В Контексті Finance.ua