Мегабанк: надійність, віддалений доступ і соціальна відповідальність в Україні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Мегабанк: надійність, віддалений доступ і соціальна відповідальність в Україні

Особисті фінанси
43
Мегабанк: надійність, віддалений доступ і соціальна відповідальність в Україні
Публікуємо переклад інтерв’ю Голови Правління АТ «Мегабанк» Олексія Яценка міжнародному виданню Global Banking and Finance.
Оригінал інтерв’ю за посиланням.
Ванда Річ, редактор порталу Global Banking & Finance Review, розпочала інтрев’ю з Головою Правління АТ «Мегабанк» з питання про те, як вплинула пандемія COVID-19 на діяльність банку.
«Пандемія відобразилася більшою мірою в частині соціальних аспектів», розповів Олексій Яценко. «Щоб захистити здоров’я наших співробітників і клієнтів, довелося змінити звичний хід обслуговування. Ми зробили і продовжуємо робити все для того, щоб максимально дотримуватися рекомендацій щодо захисту і безпеки клієнтів і співробітників.»
«Пандемія вплинула на обсяг запитуваних клієнтами онлайн-послуг. Звичайно, в цей час клієнти почали активно переходити на користування онлайн-послугами банку. І в цій частині ми відчули, з одного боку, попит, з іншого – навантаження на всі наші онлайн системи і платформи: сайт і мобільний додаток, термінали самообслуговування, все дистанційні канали обслуговування.
Ми підрахували: за рік пандемії в Україні (березень 2020 – березень 2021) кількість платежів, зокрема, комунальних, зросла на 346% в мобільному додатку банку, яким є todobank, на 48% на онлайн платформі банку по оплаті комунальних та інших платежів «Єдиний розрахунковий центр», на 46% в терміналах самообслуговування банку М-box.»
На щастя, «Мегабанк» не відчув великого негативного впливу на фінансову складову.
«Сегмент клієнтів, який свого часу був обраний банком як стратегічний, а це мікро і малі підприємства агросфери, отримав мінімальний негативний вплив у зв’язку з пандемією і зумів адаптуватися до нових умов. Представники цього сектора мали можливість, в тому числі, і з нашою допомогою, отримати підтримку в рамках державних програм підтримки.»
Олексій Яценко підкреслив, що банк доклав усіх зусиль, щоб задовольнити потреби як співробітників, так і клієнтів в цей час. «Для банку стало ключовим відправити на віддалену роботу максимально можливу кількість співробітників», – сказав він. «Перед цим ми проаналізували, яку мінімальну кількість людей необхідно для забезпечення стабільної роботи всіх систем банку. Для таких фахівців було організовано трансфер на роботу і додому.»
«Мегабанк» також взяв на себе оплату лабораторних досліджень для співробітників, у яких з’являлися перші симптоми вірусного захворювання або у яких був контакт з підтвердженим хворим. А також банк надавав матеріальну підтримку тим, хто все-таки захворів на COVID-19. Природно, що працюючі відділення банку ми забезпечили засобами індивідуального захисту, інформативними позначками про дотримання дистанції, регулярної обробкою приміщень і т.д.»
Наступним важливим кроком для підтримки безпеки клієнтів було надати якомога більше онлайн-послуг доступними. «Мегабанк» прискорив всі розробки по впровадженню онлайн-технологій для того, щоб дати можливість клієнтам отримати максимум послуг онлайн. Наприклад, для стимуляції соціальної відповідальності наших клієнтів ми ввели кешбек за оплату комунальних платежів в мобільному додатку банку і на веб-порталі.»
Задоволення потреб клієнтів – це основа стратегії розвитку продуктів «Мегабанку». «Рушійна сила для створення продуктів в банку – це, у першу чергу, побажання клієнтів», сказав він. «Ми весь час відстежуємо запити наших клієнтів, а також тенденції на ринку, нові технології. Для нас важливо задовольнити потреби клієнтів у нових продуктах, що запускаються «Мегабанком».
У цьому ключі бесіди згадали також і todobank. «На запити клієнтів був створений todobank. У «Мегабанку» багато клієнтів, що користуються банківськими послугами для здійснення платежів.
«Банк обробляє велику кількість транзакцій своїх клієнтів і по суті є певним транзакційних хабом», – продовжив Олексій Яценко. «Стало очевидним і вимушеним створення платформи, яка б дозволила за допомогою смартфона обробляти всі ці платежі без відвідування відділення банку, в будь-якому зручному місці і в зручний час. «Мегабанк» обробляє велику кількість комунальних платежів, тому постало завдання реалізувати їхню оплату в мобільному додатку. Так і народилася ідея запуску todobank.
У чому ж наша відмінність? Усі подібні необанки в Україні запускалися як інструмент, в першу чергу, емісії карток із наступним їхнім обслуговуванням. Для того, щоб стати користувачем додатку будь-якого необанку в Україні, необхідно замовити і отримати карту. Унікальною ж особливістю todobank є те, що для того, щоб стати клієнтом, досить просто завантажити мобільний додаток і почати ним користуватися, будучи власником будь-якої карти будь-якого банку. І при бажанні замовити в todobank однойменну кредитну картку. Крім того, в todobank доступна prepaid card, за допомогою якої можна робити певні операції.»
Доступність для клієнтів завжди знаходиться в центрі уваги «Мегабанку», тому процес подачі заявки на отримання карти todobank особливо важливий.
«Вам необхідно заповнити невелику анкету і сфотографувати документ, що засвідчує особу, та кур’єр принесе вашу карту в зручний час і місце. Ви також можете отримати її в будь-якому відділенні банку».
Олексій Яценко також розповів Ванді про цифрові рішення, запропоновані «Мегабанком», включаючи клірингову систему «Єдиний розрахунковий центр».
«Вона є унікальною особливістю банку і дозволяє клієнтові оплатити одним платежем всі види комунальних послуг з його приватної нерухомості. В цьому році ми плануємо запустити можливість оплати єдиним платежем всіх видів комунальних платежів за всіма адресами, які знаходяться у володінні нашого клієнта. Крім того, система дозволяє в режимі онлайн бачити стан заборгованості за всіма видами комунальних платежів, таких як опалення, газ, електроенергія, водопостачання, домофон, кабельне телебачення, інтернет і т.д. Цей сервіс «Мегабанку» з минулого року дозволяє в тому числі передавати і показання лічильників, тобто, обсяг споживаних послуг за обліковий період. Це можна зробити в мобільному додатку банку, і не потрібно окремо зв’язуватися з кожним постачальником послуг. Це суттєво економить час наших клієнтів.»
«Мегабанк», як і Україна в цілому, одні з лідерів у сфері цифрової ідентифікації.
«У цьому році Україна стала першою в світі країною, яка на законодавчому рівні прийняла рішення про рівнозначність електронної версії паспорта її паперовому аналогу», – додав пан Яценко. «Мегабанк» повністю до цього готовий. Сьогодні наші клієнти можуть пройти ідентифікацію за допомогою megabank/todobank і отримати доступ в додатку «Дія». У ньому знаходяться цифрові версії документів клієнтів: паспорти, посвідчення водія, картка платника податків і т.д. Крім цього, нашим клієнтам достатньо пред’явити цифрову версію паспорта для обслуговування у відділенні в додатку «Дія». І не потрібно носити з собою паперову версію документів. Це великий крок в просуванні політики paperless, якої дотримується наш банк.»
Агробізнес залишається важливим напрямком для банку, і вони обов’язково відкривають фінансові можливості і підтримують зростання клієнтів в цьому секторі. «У «Мегабанку» є велика кількість продуктів для цього сегмента клієнтів», – підкреслив Олексій Яценко.
«Ми щороку адаптуємо ці продукти для того, щоб вони залишалися актуальними і затребуваними. Банк пропонує агроскорінг, який дозволяє протягом 48 годин прийняти рішення щодо видачі кредиту підприємствам мікро і малого агробізнесу, приватним фермерським господарствам. Також надає широкий спектр кредитів без застави фермерським господарствам на поповнення оборотних коштів між сезонами. Банк бере участь в державних програмах підтримки цього сегмента української економіки, а також спільно з іноземними партнерами фінансував кредити на розвиток агробізнесу, енергозбереження, зелену енергетику.»
Олексій Яценко також пояснив, наскільки важливі зараз корпоративна і соціальна відповідальність: «у 2019 «Мегабанк» став першим в Україні асоційованим членом міжнародної незалежної мережі банків Global Alliance for Banking on Values. Ми цілеспрямовано вступили в Асоціацію, адже її цінності включають в себе відповідальне ведення банківського бізнесу, що передбачає використання фінансів для забезпечення сталого економічного, соціального та екологічного розвитку. І це також сьогодні є цінностями «Мегабанку».
«У рамках нашої соціальної відповідальності пріоритетними областями фінансування для нас є: заходи з енергоефективності, модернізації обладнання та техніки, зокрема, потужностей комунальних підприємств, що тягне за собою скорочення викидів вуглекислого газу; перехід на електромобілі; енергозберігаючі технології в будівництві; альтернативна енергетика. Ми також вважаємо своєю соціальною відповідальністю участь в ініціативах місцевої влади щодо доступу населення до цифрових послуг.
У період пандемії ми не змогли залишитися осторонь – «Мегабанк» надав фінансову підтримку медичним установам, закупивши для них необхідне обладнання.»
Олексій Яценко упевнений, що в цьому році буде помітна різниця в порівнянні з минулими дванадцятьма місяцями. «2020 рік є для «Мегабанку» був роком викликів та можливостей. 2021 рік упевнено стане для «Мегабанку» роком розвитку успіху і зростання.»
Мегабанк: надійність, віддалений доступ і соціальна відповідальність в Україні
Мегабанк: надійність, віддалений доступ і соціальна відповідальність в Україні
Мегабанк: надійність, віддалений доступ і соціальна відповідальність в Україні
Мегабанк: надійність, віддалений доступ і соціальна відповідальність в Україні
За матеріалами:
Мегабанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас