Портрет клієнтів private banking змінився
Понад 50% нових клієнтів – це молоді люди віком до 35 років.
«Вже зараз ми бачимо зміни в клієнтській базі: серед клієнтів, які приходять на преміальне обслуговування, понад 50% – це молоді люди віком до 35 років (IT-фахівці, топменеджери компаній, підприємці). Це клієнти, які вимагають максимальної диджиталізації та з готовністю стають нашими експертами і дають чіткі вимоги й запити під свої потреби», – розповідає керівник дирекції роздрібного бізнесу ПриватБанку Дмитро Мусієнко у коментарі Фінансовому клубу.
Дмитро Мусієнко вважає, що одним з трендів 2021 року стане персоналізація обслуговування – створення продуктів та пакетів під різні цільові сегменти клієнтів.
«У зв’язку з прийдешньою амністією капіталу банки будуть фокусуватися на консультаційних послугах з податкового планування, структурування активів і накопичувального страхування життя», – прогнозує керівниця сервісу приватного банкінгу A-Club Альфа-Банку Вікторія Півнєва.
До речі, на депозиті можна заробляти більше, якщо скористатися програмою «Бонус до депозиту» від Finance.ua. Більше про програму і вигоди можна дізнатися за посиланням.
Отримати більше з депозиту
За матеріалами: Фінансовий клуб
Поділитися новиною