Найдорожчий футбольний бренд світу: хто входить в десятку
Мадридський «Реал» очолив рейтинг найдорожчих футбольних брендів світу, складений за результатами дослідження англійською консалтинговою компанією Brand Finance
Про це пише sport.ua
«Реал», як і минулого року, посідає перше місце, незважаючи на падіння вартості свого бренду до 1,276 млрд євро. Друге місце в рейтингу зберегла «Барселона», вартість бренду якої склала 1,266 млрд доларів. Третій «Манчестер Юнайтед» (1,130 млрд).
Топ-10 найдорожчих футбольних брендів світу:
1. «Реал» — 1,276 млрд євро
2. «Барселона» — 1,266 млрд
3. «Манчестер Юнайтед» — 1,130 млрд
4. «Манчестер Сіті» — 1,118 млрд
5. «Баварія» — 1,068 млрд
6. «Ліверпуль» — 973 мільйони
7. ПСЖ — 887 млн
8. «Челсі» — 769 млн
9. «Тоттенхем» — 723 млн
10. «Арсенал» — 675 млн.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною