19
Сьогодні Всесвітній день споживача (World Consumer Rights Day)
— Кредит&Депозит

Є потреба оформити депозит, кредит чи платіжну картку? Або ж відкрити рахунок?
Обирай фінансову установу свідомо – вивчай всі умови, щоб вибір був найкращим!
Як це можна зробити?
Зайди на наш вебсайт та почитай детальні умови фінансової послуги, яка тобі потрібна.
По тим пропозиціям, які тебе зацікавили найбільше, ми тобі надамо примірники договорів – пам’ятай, ти маєш на це право і ми поважаємо твої права!
А якщо будь-яка фінансова установа відмовляється надати примірник договору для детального вивчення і погоджується надати його лише для підписання, то знай: це – порушення твоїх прав. Перше, що потрібно зробити, це звернутися до керівництва цієї фінансової установи, якщо не подіяло, звертайся до НБУ.
Як можна звернутися до НБУ:
• Написати до чат-боту – НБУ Контактний центр в месенджер (вайбер або телеграм)
• Зателефонувати до контакт-центру – 0 800 505 240
• Заповнити онлайн-форму для звернень на сайті НБУ за посиланням
• Написати до чат-боту – НБУ Контактний центр в месенджер (вайбер або телеграм)
• Зателефонувати до контакт-центру – 0 800 505 240
• Заповнити онлайн-форму для звернень на сайті НБУ за посиланням
Більше інформації читай на #ЗнайСвоїПрава
За матеріалами: МТБ Банк (Марфін Банк)
Поділитися новиною