Чесність і антифрод-системи: як МФО борються за клієнта в 2021 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чесність і антифрод-системи: як МФО борються за клієнта в 2021

Кредит&Депозит
1915
Ринок МФО пережив найскладніші потрясіння в 2020: зміна регулятора, нові вимоги до ліцензування, якості портфеля, віддаленої ідентифікації. Все це наклалося на коронакризу, карантин, перехід на віддалену роботу, відчутне зниження доходів населення.
Хтось змушений був піти назовсім, а хтось прийняв виклик, перебудував свої бізнес-моделі, впроваджував інноваційні технології, шукав і знаходив нові ніші, розвивав продукти і клієнтський сервіс.
Finance.ua вже кілька років проводить оцінку зручності та якості обслуговування в МФО, аналізує сайти, прозорість умов надання позик, швидкість реакції на запити клієнтів.
В межах конкурсу FinAwards-2021 ми запитали у представників ринку небанківського кредитування, що вони сьогодні можуть запропонувати українцю і за допомогою чого ведуть боротьбу за свого клієнта.
«Клієнти обирають чесних, — відразу заявив нам директор SlonCredit Микола Рохманійко. — Хочете, щоб вас любили клієнти — будьте з ними гранично чесними. Наприклад, сьогодні у нас високий рейтинг. Але ми не один рік на ринку доводили свій статус шляхом якісної взаємодії з безліччю партнерів і клієнтів. Це довгий шлях, який перетворюється на досягнення мети», — заявив Рохманійко.
Чесність і антифрод-системи: як МФО борються за клієнта в 2021
Однак з кожним роком на ринку стає все більше чесних компаній. За цим уважно стежить НБУ. І як же виділятися серед них?
Альона Андронікова, СЕО компанії Moneyveo, стверджує, що для того, щоб завоювати свого клієнта, його треба чути і бути готовими змінюватися разом з ним.
«Здавалося б, це просто і очевидно. Однак іноді бізнес стає на шлях формування потреб, а не пошуку їх. І все далі йде від свого клієнта. Ми чітко знаємо, що наша аудиторія хоче отримувати фінансові послуги швидко, у форматі 24/7 і безпечно. І саме такі можливості ми їй надаємо», — розповіла Андронікова.
Чесність і антифрод-системи: як МФО борються за клієнта в 2021
Експерти також стверджують, що важливо вкладати в нішу безпеки клієнтів. Чим більш захищеною почувається людина, тим ближчою вона буде.
«Особливу увагу приділяємо захищеності наших продуктів і сервісів. Для нас це завжди було одним з пріоритетних напрямів», — наголошує Андронікова.
За її словами, щоб убезпечити клієнтів, Moneyveo використовує триангулярний метод аутентифікації (звіряють дані позичальника, БКІ й карткодержателя. — Ред.), зовнішні антифрод-системи (від англ. anti-fraud «боротьба з шахрайством». — Ред.), а в 2020 році компанія першою у своїй сфері отримала сертифікацію PCI DSS Service Provider Level 1.
Андронікова зазначає, що Мoneyveo успішно пройшла 2020 і втримала попит навіть в період жорсткого локдауну.
«У 2020 році обсяг виданих коштів становив близько 40% від загального обсягу видач за весь період роботи компанії. У порівнянні з 2019 роком наша база клієнтів зросла на 25%, а послугами Moneyveo регулярно користується понад 1 млн українців. На сьогодні компанія видала понад 5 млн кредитів на загальну суму понад 20 млрд грн», — зазначила СЕО компанії Moneyveo.
Інший представник МФО, директор фінансового сервісу «ШвидкоГроші» Олександр Холод стверджує, що хороший продукт обов’язково повинен бути доповнений сталістю компанії.
Чесність і антифрод-системи: як МФО борються за клієнта в 2021
«У нашому бізнесі важлива сталість, хороший продукт і орієнтація на клієнта — це і формує імідж й успіх на ринку. У нас найвищий рівень схвалення серед фінансових компаній 2 з 3-х. Ми цінуємо клієнта, тому йдемо йому назустріч у разі труднощів з поверненням кредиту. Перебуваємо в лідерах ось уже 10 років», — розповів Холод.
Звичайно, коронакриза в 2020 році значно обтяжила всі обставини, тотально змінивши реальність, в якій ми живемо. В таких умовах завоювати свого клієнта стало ще складніше.
Чесність і антифрод-системи: як МФО борються за клієнта в 2021
На думку Анни Мойсєєвої, директора з маркетингу CCloan, неперевершеним знаряддям в таких умовах є готовність йти назустріч клієнту.
«Наша компанія пройшла перевірку коронакризою: ми ні на день не зупиняли видачі і фінансово підтримували клієнтів. Стратегія підтримки була і залишається в пріоритеті», — стверджує Мойсєєва.
При цьому якість обслуговування і безпека сервісів на перших ролях. Про це нагадала директор CCloan Наталія Клевакіна.
Чесність і антифрод-системи: як МФО борються за клієнта в 2021
«Нинішній ринок перенасичений кількістю фінансових компаній. Тому на перше місце виходить висока якість обслуговування і безпека сервісу. Ми в CCloan регулярно вдосконалюємо алгоритми шифрування особистих даних клієнтів, використовуємо новітні сертифікати безпеки, співпрацюємо з сервісами віддаленої ідентифікації BankID і Дія, а також проходимо аудит безпеки кілька разів на рік», — розповіла вона.
Як наголошує Марина Крутько, директор ТОВ ФК ІНВЕСТРУМ (компанія Zecredit. — Ред.), завдання не тільки залучити клієнта, але і зробити його перебування в компанії максимально довгим. Вигідним для обох сторін і задоволеним результатом.
Чесність і антифрод-системи: як МФО борються за клієнта в 2021
«Для цього необхідно тримати „руку на пульсі“, що ми і робимо», — каже вона.
Відзначимо, Zecredit молода компанія, але яка досить швидко розвивається. Завдяки системі лояльності, компанія пропонує акційні умови у вигляді зниженої процентної ставки і продовження строку користування.
А що ж технічні рішення? Ігор Бокій, СЕО 4bill.io, розповів про платіжні та технічні рішення, які на сьогодні є мінімально необхідними для МФО на старті.
Чесність і антифрод-системи: як МФО борються за клієнта в 2021
«Сьогодні існує мінімальний набір платіжних і технічних сервісів, без якого неможливо уявити собі бізнес-процес видачі кредиту в онлайні: верифікація картки, токенізація картки, видача кредиту, погашення кредиту (в тому числі і за токеном). При цьому є партнери, які вже зараз розуміють: якість платіжного сервісу на сайті МФО теж впливає на вибір позичальника. Для таких МФО-партнерів ми, наприклад, реалізовуємо рішення, починаючи від перевірки картки позичальника в онлайні з прямою інтеграцією з банком-емітентом і закінчуючи нашими готовими інтеграціями з BankID, Дія та пРРО», — підсумував Бокій.
***
Як думаєте, які МФО справді досягли успіху в клієнтському сервісі, креативній рекламі і технологіях? Давайте разом складемо рейтинг найбільш прогресивних і лояльний фінансових компаній в Україні, які гідні довіри.

Голосуйте за найкращих за цим посиланням 🏆

Також пишіть свою думку в коментарях.
Разом нагородимо найкращих на FinAwards-2021 вже 26 березня.
Чекаємо на вас, до зустрічі!
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас