Банки в РФ планують впровадити роботів, які будуть зчитувати емоції клієнтів - ЗМІ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Банки в РФ планують впровадити роботів, які будуть зчитувати емоції клієнтів - ЗМІ

Фінтех і Картки
321
З наступного року банки в РФ планують впровадити програми, які будуть зчитувати емоції клієнтів.
Про це пише портал Банки.ру з посиланням на російські “Известия”. Ті в свою чергу посилаються на кредитні організації.
За даними ЗМІ, такі технології будуть використовуватися під час дзвінка в Сбербанку і під час спілкування зі співробітником відділення в банку «Открытие». Програми реагують на настрій клієнтів, фіксують, коли людина сміється або проявляє невдоволення. Роботи будуть співпереживати, підлаштовуватися, проявляти емпатію, що дозволить більш якісно задовольнити потреби клієнтів, розповіли в пресслужбі «Сбербанку».
У банку “Хоум Кредит” мають намір впровадити робота, який буде підказувати операторам сценарії розмови. Програма зможе виявляти ключові фрази в діалозі, розуміти потреби клієнта і вловлювати, наскільки правильно співробітник пропонує послуги.
Також банки планують впровадити пілоти з розпізнавання документів і алгоритми по роботі з новими екосистемами, комп’ютерний зір. Всього банки з топ-30 РФ планують впровадити близько 600 роботів в наступні два роки.
Експерти впевнені, що роботизація стане трендом найближчих років з кількох причин. По-перше, поки що невідомо, коли закінчиться пандемія, а значить, попит на онлайн-технології буде високим.
По-друге, ринок вже показав, що готовий до нових сервісів з використанням штучного інтелекту.
І по-третє, розвиток роботизації дозволить банкам скоротити витрати на персонал і обслуговування робочих місць, що може привести до звільнення частини співробітників, особливо зі служби підтримки і кол-центрів, вважають експерти.
За матеріалами:
Банки.ру
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас