"Чорна п'ятниця": скільки українці готові витрачати на покупки
2020-й “коронавірусний” рік вніс суттєві корективи в повсякденність. Це не могло не позначитися і на форматі нинішньої «чорної п’ятниці» під загрозою локдауна.
Чи збираються українці робити покупки? Як показують результати листопадового опитування, переважна більшість українців (68%) цього року не збираються робити покупки в період «Чорної п’ятниці», тоді як збираються — 12% опитаних і майже стільки ж (13%) — ще не визначилися. Також слід зазначити, що 7% жителів України взагалі не знають, що таке «Чорна п’ятниця».
Комбінація карток для максимального кешбеку в листопаді
Кількість тих, хто цьогоріч збирається на шопінг в період «Чорної п’ятниці», найбільше залежить від віку респондентів: чим вони молодші, тим більше потенційних учасників розпродажів, а чим старші — тим менше. Також дещо більше потенційних покупців у період нинішньої “чорної п’ятниці” в обласних центрах.
Скільки готові витратити:
- близько половини опитаних (46%) не змогли визначитися з сумою грошей, яку вони готові витратити;
- ще 42% готові витратити до 5000 грн: 17% — від 1000 до 3000 грн, 12% — до 1000 грн, 13% – від 3000 до 5000 грн;
- понад 5000 грн готові витратити 13% потенційних учасників розпродажів: 6% готові витратити від 5000 до 7000 грн, 3% — від 7000 до 9000 грн і ще 4% — понад 9000 грн).
Довідка Finance.ua:
ТОП-10 покупок серед українців на Black Friday:
- одяг – 42%;
- електроніка-31%;
- взуття – 27%;
- косметика та парфумерія – 18%;
- побутова техніка – 15%;
- дитячі товари – 15%;
- доставка їжі – 12%;
- нижня білизна – 11%;
- книги – 11%;
- подарунки – 11%.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною