Платіжний процесинг: що важливо для бізнесу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Платіжний процесинг: що важливо для бізнесу

Казна та Політика
280
Сьогодні навіть для невеликого бізнесу важлива присутність в онлайн. Щоб мати можливість розвиватися далі, компанії потрібен сайт, що дозволяє робити онлайн-оплати. Про особливості роботи платіжного процесингу для бізнесу розповів Lead Project Manager фінтех-компанії LeoGaming Денис Риков під час практичної бізнес-конференції FinRetail 2020.
Процесинг – це, по суті, автоматизація електронних переказів між продавцем і покупцем. А процесинговий центр – це компанія, що забезпечує процесинг, тобто здійснює ці перекази.
Організація процесингового центру досить складна, оскільки важливо, щоб кожен його компонент рівноцінно відповідав один одному.
“Не може бути відмовостійкої надійної системи без фінансового моніторингу. Не може бути надійної безпечної системи без технічної підтримки”, – акцентує увагу Денис Риков.
Експерт з LeoGaming розповів про обов’язкові складові надійного процесингового центру. Він виділив п’ять рівнозначних компонентів:
  • технічна підтримка (B2B/B2C супровід);
  • фінансовий моніторинг (робота в межах нормативів НБУ);
  • відмовостійкість (стабільність інформаційних систем);
  • аналітика (статистичний аналіз транзакційних потоків);
  • безпека (сертифікація, аудит, фрод-моніторинг).
Доповідач відзначив роль людського фактора, який особливо важливий у визначенні шахрайських операцій.
“Якщо трафік непідозрілий, ми пропускаємо його і надаємо послугу. Якщо ми бачимо, що до транзакції є питання, ми розбираємо її окремо. Також звертаємося за допомогою до мерчанта, який, зі свого боку, проводить дослідження. Після того як ми отримуємо зворотний зв’язок, ми ухвалюємо рішення, що робити з такою транзакцією», – поділився особливостями підходу LeoGaming Денис Риков.
Риков також підкреслив, що потрібно знаходити оптимальний баланс між безпекою і конверсією («прохідністю») платежів. За словами експерта, часто доводиться жертвувати конверсією на користь безпеки або, навпаки, безпекою на користь конверсії.
“Для когось це 80/20, для іншого — 70/30. Ідеальної формули в цьому питанні не існує. Кожен тип бізнесу вимагає свого рішення”, – сказав експерт.
Показники конверсії сильно залежать від використовуваного методу оплати. За словами Дениса Рикова, онлайн оплата за допомогою мобільних девайсів, наприклад, Apple Pay, дає більш високий рівень прохідності, ніж старі методи оплати, як Host-to-Host.
Lead Project Manager фінтех-компанії LeoGaming також повідомив, що за період 2019-2020 років відзначається позитивна динаміка щодо зростання кількості транзакцій в платіжній системі LEO.
За матеріалами:
Мінфін.com.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас