Як 2020 рік змінив ринок онлайн-кредитування - експерт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як 2020 рік змінив ринок онлайн-кредитування - експерт

Кредит&Депозит
278
До кінця року на ринку мікрокредитування очікується перебудова бізнес-процесів і тестування BankID.
Про це розповів співзасновник скоринг-провайдера RiskTools Денис Зікєєв на Конференції FinRetail2020.
2020 рік змусив бізнес радикально переглянути свій підхід в роботі і знайти нові рішення.
5 тенденцій на ринку мікрокредитування:
  • нові підходи до оцінки ризику;
  • рефакторинг технологічної бази;
  • виведення на ринок нових продуктів;
  • управління проєктами онлайн;
  • впровадження нових стандартів верифікації.
“Серед інструментів для віддаленої ідентифікації клієнти найчастіше використовують верифікацію через BankID НБУ. На другому місці – підписання договорів онлайн клієнтами за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису)», — поділився Денис Зікєєв.
За його словами, цього року компанії, які видають онлайн-кредити, пережили локдаун, прострочення, спліт, шахрайські атаки і багато іншого.
Поради, як змусити клієнтів оформляти більше кредитів онлайн. Реєстрація та анкета:
  • використовуйте максимально коротку анкету (бажано тільки ідентифікаційні поля);
  • валідуйте ключові поля анкети, щоб уникнути помилок користувача при заповненні іншої інформації;
  • отримуйте стать і дату народження з ідентифікаційного коду;
  • автоматично заповнюйте поля анкети при авторизації через BankID/КЕП;
  • використовуйте кілька смс-провайдерів в каскадному режимі;
  • користуйтеся довіреними поштовими сервісами;
  • розділіть транзакційні, маркетингові та колекторські розсилки на пошту за різними провайдерами/акаунтами, щоб уникнути потрапляння листа в спам.
Ухвалення рішення та видача кредиту:
  • використовуйте автоматичне ухвалення рішення;
  • показуйте рішення щодо кредиту якомога раніше, щоб мотивувати клієнта завершити процес;
  • відображайте інструкції для спрощення проходження верифікації;
  • використовуйте ліміти за сумою для підвищення approval rate;
  • використовуйте резервні платіжні шлюзи;
  • інформуйте клієнта про технічні збої, вимикайте мертві сценарії.
За матеріалами:
Мінфін.com.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас